Vücudun Bölümleri Meraklı Minik Kartları

Meraklı Minik arşivimizi açıp baktik geçtiğimiz günlerde ve daha önce verilen kafa, govde ve ayak birleştirmek için verilen kartları seçtik.Daha önce biraz zor gelir diye vermemistim.

Resim

Önce bir tane vererek başladık birleştirmeye, , önce hangisi yerleştirilmeli gibi yönergelerde bulundum.ilk olarak kafayı, sonra kolların olduğu gövdeyi, en son da ayakları yerleştirmesini söyledim.Ki benim çok müdahale etmeme gerek kalmadı zaten dogru bir şekilde yaptı minik.Bunlari yaparken vücudun bölümlerini de tekrar ettik.

Sonra işi biraz zorlaştırıp bir kaç parça beraber verdim renk farkı bariz bir şekilde belli olanlarda değil de ton olarak birbirine benzeyenlerde biraz zorlandı. Ilk sefer için gayet iyiydi bence.Hatta bugun bu ay ki dergiyi aldım, onda da yüz ifadeleri kartları var onu da birbirine benzediği için bu sekilde yapmak istedi ben bunlar eşleştirme diye uyardıgimda yaptı ama arkasından bu vücut kartlarıyla oynamak istedi tekrar oynadık, sevdik biz minikleri, biraz daha zaman geçirecegiz gibi görünüyor 🙂

Fikir olsun diye…

Gulse 20 aylık. ..

 

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı MONTESSORİ VE BEBEK GELİŞİMİ içinde yayınlandı ve , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

