Kimin Kuyruğu ?

Gülse hayvanları çok sevdiği için onlarla ilgili etkinlik hazırlamayı seviyorum.Bu sefer de eşleştirme ve yapboz ikisi bir arada kartlar hazırladım.

Hayvanlar ve onlara ait bölümler…

PicsArt_1394712603857

Her hayvanın kuyruğunu bulmamızı istemiyor ama,bazı hayvanların baş bölümleri de var.Çıkardıktan sonra lamine ettim ve çizgilerden kestim.Ama şu aralar bu tür kağıtlardan arka arkaya çıkardım yani lamine edilmiş puzzlelardan.O yüzden ara ara getirdim önüne koydum hadi bulalım diye ama yüzüne bile bakmadı 🙂 Yani ben sorduğumda parçalarını gösterdi ama kendisi birleştirmek istemedi.Ben de kaldırdım biraz ara veriyorum bunlara sonra bakalım özleyecek mi bizim minik ?

Resimler burda

Fikir olsun diye…

Gülse 20,5 aylık…

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı MONTESSORİ VE BEBEK GELİŞİMİ içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

