Renkli Ahşap Çubuklarla Dolu Dolu Eğlence

Bu çubuklar uzun süredir bizimle ama çok fazla zaman gecirmedigimizi farkedip geçenlerde çıkardım.

image

Önce basit olandan başlayıp aktarma yapalım dedik ve sarı çubuk şeklindeki buz kalibina çubukları aktardik.Bu tür aktarmalar Gulseye sıkıcı geliyor amaç yerlestirmekse alırım hepsini birden koyarım diyor 🙂 Sonuçta 3er , 5er koydu onlara ve aktardı. Sonra ahşap karelerin içine çubukları yerlestirmeye çalıştik, biraz sert oldugu icin zor oldu ama parmaklar güzel çalıştı.

image

Ardından oyuna hamurlari ekledik.Renk eşleştirme yaptık, çubukları aynı renk hamurlara koyup eşleştirme yaptık.Pasta yapıyorum dedi Gülse, mumlarida üfledik.

image

Bunlardan da sıkılınca yeni bir etkinlik bulduk, hamurlari ince ince yaptık ve buz kalibina yerlestirdik.Su aralar oyun hamuru revaçta bizde. Parmaklarını ve el kaslarini çalıştıracak güzel oyunlar oynamaya çalışıyoruz.

Renkli ahsap çubuklar yerine ince sayı çubukları da kullanılabilir.

Fikir olsun diye…

Gülse 21 aylık…

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı MONTESSORİ VE BEBEK GELİŞİMİ içinde yayınlandı ve , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to Renkli Ahşap Çubuklarla Dolu Dolu Eğlence

  1. Filiz Umut dedi ki:

    Bloğunuzu dün keşfettim 😦 Harika şeyler yapıyorsunuz. Benim kızım da 21 aylık tecrübelerinizden çok faydalanacağım. Bir de bu kaplar çok güzel, edinebileceğim bir site var mı acaba? Tatlı kızınıza ve size bol eğlenceli günler, sevgiler

    • güldane dedi ki:

      Begenmenize sevindim.Ben bunlari plastik malzeme satan yerlerden buldum, firsat buldukca geziyorum böyle yerleri güzel materyal buluyorum.ahsaplari da kırtasiye de buldum ben akhisarda yaşıyorum burda ben bulabildiysem siz de bulabilirsiniz daha büyük yerlerde.ama nette karsima cikarsa paylasirim sizlerle.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

