Yeni Eğitici Oyuncaklarımız

Bugün ki Bim indiriminden aldığımız güzel oyuncaklar var.

Gün içerisinde Face’den almak isteyen olur diye paylaşmıştım,şimdi de ayrıntılı izlenimlerimizi ve oyunlarımızı aktarmak istiyorum.

1)Magnet Bulmaca Yüzler

İlk oyuncağımız Magnet Bulmaca Yüzler.Bir kutunun içinde 2 ayrı parça var.Bir tarafına yapacağınız resmi koyuyorsunuz.Bunun için yeşil u biçiminde bir magnet var sağ tarafa onu yapıştırmanız gerekiyor.Sol tarafta da boş yüz var yan taraftaki resme bakarak onu tamamlamaya çalışıyorsunuz.

PicsArt_1395999539033

Farklı farklı resimler var.Kafa kısımları bütün olarak verilmiş,diğer parçalar küçük.Karışmasın diye ben kafa kısımlarıyla,yüzün bölümlerini ayrı poşetlere koydum.Oyuncak 3 yaş üzeri olarak gösteriliyor ama kesinlikle daha küçüklerde yapabilir.Çünkü bir resimde toplam 4-5 parça var,hatta bazılarında yapıştırılması gereken 3 parça mevcut.Dolayısıyla çok zor değil.Sadece doğru parçayı doğru yere yerleştirmede sorun yaşayabilir minikler ama o da zamanla gelişecektir.

PicsArt_1396033442890

Bu resimlerde bizim deneyimlerimizden.Daha önce benzer çalışmalar yapmıştık Gülseyle.Vücudun ve yüzün bölümleri yerleştirme konusunda.Buna benzer bir mıknatıslı oyuncağımız da var hatta.Buyrunuz burda.Ama bu kesinlikle çok daha zevkli.Yapmak istediği resmi Gülse kendi seçti,parçalarını ben seçip verdim.Çok fazla parça olduğu için zorlanabilir diye düşündüm.Tam yerlerine koymaya çalıştı.Hatta yamuk olduğunda resme bakıp aynı şekilde düzeltti.Biraz simetri var zaten Gülse’de.Hersey yerli yerinde düzgün olsun ister 🙂

Ara ara gün boyunca oynadık.Bir seferde en fazla 4 yüz yaptık.5.de sıkılmalar başladı ama bu da bizim miniğe göre çok normal.Bununla oyunlarımız ilerleyen günlerde de devam edecek.

2)Ahşap Eğitici Bloklar

Bu da geçen haftanın oyuncağı aslında.Biz bugün aldık.Jenga tarzı bir oyuncağımız olduğu için düşünmemiştik ama renkli ve farklı şekiller olduğu için dayanamadık aldık.

PicsArt_1396033610869

İçinden farklı şekiller yapabilmemiz için bir rehber de çıktı.Biz son zamanlarda da Gülseyle zaten ev yapıyoruz genelde :)Bu oyuncakla da ev yaptık en çok.Parçalarda da çatı olması işimizi kolaylaştırdı.Araba ve köpek de yaptık 🙂

PicsArt_1396033678942

Rampalı araba yolu yaptık,Gülse de arabasını sürdü ordan.Köpeğine de ev yapmak istedi,biz de kulübe yaptık.Ağaç,kaydırak gibi çeşitli şekiller de yaptık benzetebildiğimiz kadarıyla.Olmadı yaptık yaptık bozduk ama güzel vakit geçirdik.

Hoşunuza giderse bir bakın derim ben.

Fikir olsun diye…

Gülse 21 aylık…

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı MONTESSORİ VE BEBEK GELİŞİMİ içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to Yeni Eğitici Oyuncaklarımız

  1. Melda dedi ki:

    Tavsiyeniz uzerine bu urunden aldim ve oglum bayildi cok tesekkurler urunden daha bulabilirsem hediye olarak ta vermek istiyorum

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

