Şekil ve Renk Eşleştirme ; Sevimli Kuşlar

image

Uzun ömürlü olması açısından ben bu laminasyon ve cırt cırt işini çok sevdim.Diğer türlü dayanıksız yapılan çalışmalar hem kolayca yıpranıyor,emekler boşa gidiyor,hem de ilgisini çekmeyen çalışmalar boşa gidebiliyor.Ama bu şekilde yapınca istediği zaman tekrar tekrar oynayabiliyoruz.

Oyun kolay.Aynı renk ve şekildeki kuşları yuvalarına götürüyoruz.Gülse için kolay bir etkinlik oldu ama kuşları sevdiği için böyle bir sayfa hazırladım ona.Biz vakit buldukça güvercin beslemeye gidiyoruz Gülseyle.O da alışık olduğu için bu duruma kuşları yuvaya yerleştirdikten sonra yem de verelim anne dedi besledi şakacıktan 🙂

İki kere oyun yaparak yerleştirme yaptık,renklerini ve şekillerini söyledik ve kuşları uyumaları için dosyamıza kaldırdık 🙂 Asmak istedi panoya ama bunu dosyamıza koyalım yine oynarız dedim.Bu çalışmaların devamı gelecek boş zamanlarımda laminasyon işiyle uğraşmaktayım 🙂

Dosyalar burda

1426455_409169295879562_557974133_n

1426499_409169319212893_967892479_n

Fikir olsun diye…

Gülse 21 aylık…

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı MONTESSORİ VE BEBEK GELİŞİMİ içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

7 Responses to Şekil ve Renk Eşleştirme ; Sevimli Kuşlar

  1. selda dedi ki:

    Cok guzeller ellerinize sglk bnde kizima yapicam ama laminasyn ve cirt cirt isini anlamadim

    • güldane dedi ki:

      Laminasyon filmi kirtasiyelerde satiliyor kimlik kaplamada kullanilan malzeme.onu alıp arasına kagidi koyun ve bir örtü serip ustten sicak utuyle utuleyin.bu sekilde cok saglam oluyor.arkasina da tuhafiyelerde satilan cirt cirt Amerikan bandı da deniyor ondan yapistirin sonra miniginiz bu güzel eşleştirme oyunun kesfetsin

      • ülkü dedi ki:

        AMERİKAN BAntı nasıl bişey görmedim hiç. çok begeniyorum paylaştıklarınızı… peki bu etkinlik şu an kağıt halinde dimi.. üzerindeki cırtlar yapışkanlı cırtlardanmı
        tam ismini verebilirmisiniz

      • güldane dedi ki:

        Evet bu etkinlik kagit üzerinde laminasyonlu olmasi uzun ömürlü olmasini sağlıyor. amerikan bandi cirt cirtla ayni isim o sekilde de satılıyor. cirt cirtlari minikce kesip silikonla kagida yapistirdim eşleştirme çalışmaları için kullandim.bu arada güzel sözleriniz için teşekkür ederim 🙂

      • Sehit Mücahit dedi ki:

        ben laminasyonu becedremedim çok sıcak ütü de olmadı… nasıl oluyor.. bir de amerikan bantının ismi nedir ben görmedim hiç. bunlar yapışkanlı cırtlar değlmi kuşlardakiler

      • güldane dedi ki:

        Evet kuslardakiler cirt cirt.laminasyon kağıdınin arasina kaplamak istediğiniz kagidi koyun.uzerine 2ye 3e katlanmis tulbent yada havlu koyun. Soldan saga yavasca utuyu gezdirin.bulutlanmalar olmasin diye arada bi kontrol edip tekrar tekrar kapanana kadar utuleyin.bi kac denemeyle yaparsiniz

  2. selda dedi ki:

    Cok guzeller ellerinize sglk bnde kizima yapicam ama laminasyn ve cirt cirt isini anlamadim
    .

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

