İlkbahar Temalı Oyun Hamuru Etkinliğimiz

Kaslarımızı çalıştıracak,içimizi açacak rengarenk çiçekler yaptık bu sefer,tabi ki oyun hamurlarımızı kullanarak.

PicsArt_1396902580146

Çiçekler için çiçek kalıbı,sapları için de yeşil çubuklarımızı kullandık.Çiçeklerimizi süslemek için çeşitli boncuklar,kalpli makarnalar ve sayı halkalarını hazırladık.Beraber önce çiçek deseni çıkardık,altlarına yeşil çubuk koyduk ve üzerlerine Gülse istediği nesneyi koyarak süsleme yaptı.Hangi renk çiçek yapacağına kendi karar verdi Gülse.

PicsArt_1396902765557

Yeterince çiçek yaptıktan sonra biraz da ağaç yapalım dedik.Ağaç yapıp kırmızı boncuklardan elmalar serpiştirdik üzerlerine.Sadece ağaç yapmak olmaz geliştirelim bu görüntüyü dedik ve ev,araba,kuşlar ve köpek de yaptık.Kuşların ve köpeğin gözlerini yerleştirdi Gülse ve çok güzel ki gözler bu sefer etkinliğimizi bozmadı 🙂 Kalıptan çıkarmayı öğrendi artık minik kuş.Kalıba bastırıp etrafındaki hamuru çıkarıyor önce,sonra da kalıptan hamuru çıkarıyor.Önceden ben yapıyordum bir kısmını öğrendi artık.

PicsArt_1396903033810

Son resimler de bahar temalı resmimizin yakından görünüşü.Sıkılmadan yaptık ve uzun süre oynadık.Üzerindeki nesneleri kendi çıkardı ve hamurları kutularına koyup kapattı.Kaslar ve parmaklar güzel çalıştı.Son olarak bir öneri ;çiçeklerin sapını yapmak için yeşil şönil de kullanabilirsiniz.

Fikir olsun diye…

Gülse 21,5 aylık…

Reklamlar

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı MONTESSORİ VE BEBEK GELİŞİMİ içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

4 Responses to İlkbahar Temalı Oyun Hamuru Etkinliğimiz

  1. gizem yumuk dedi ki:

    çok çok güzel bi etkinlik.fikirlerinizi seviyorum 🙂

  2. Fatma dedi ki:

    Merhaba bişey sormak istyrm benim oglum 21 aylık ama biz bu kadar geliştirmek kendmZo bugün yumurta kkolisinden tırtıllı yaptk bide makarna gecrdk ipe henüz yeni başladı bn henüz küçük diye dusunurken sizin yaptklrnzi görünce ilham aldm peki siz ne zamandr yapysnz yani kızınız maşallah bunların bayasinj yapablyrmu

    • güldane dedi ki:

      Merhabalar aslinda yapamaz daha kucuk demek yerine yapabilecekleri duzeyde etkinlikler sunulmali cocuga.tabi her cocuk bir olmayabilir yada ilgisini cekmeyebilir ama kucuk kucuk yavas yavas oyunlarla biseyler verilebilir.bu senr krese gidiyor artik kızım 3.5 yasinda cok fazla evde etkinlik yapmiyoruz onun istedigi oyunlari oynuyoruz ama becerileri yasitlarinin üstünde çünkü cok önceden basladigimiz icin parmak kaslari gelisti.siz de çocuğunuzun durumuna göre baslayabilirsiniz ama yapamazsa niye yapamiyo diye dusunmeyin oyun sonucta bu yapa yapa gelişir cocuk.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s