Kes,Yapıştır,Boya…

Yapıştırıp,boyamalı etkinlikleri seviyoruz Gülseyle.Hem eşleştirme yapıyoruz,hem yapıştırıp parmakları çalıştırıyoruz hem de istediğimiz gibi boyuyoruz.

Bu tip çalışmalar genellikle şekiller üzerine kurulu oluyor,ama en kısa zamanda ben bunu farklı versiyonlarda da hazırlayacağım.

PicsArt_1397818327264

Bu sefer evi tamamlayıp,boyadık minikle.Şekilleri ben kestim,Gülse pritt sürüp yapıştırdı.Bu resimde bazı şekillerin resmi ters koyulmuş,ağaçların üzerinde.Hoşuma giden nokta Gülse’nin bu şekilleri düz olarak değil de ters olarak yani resimdeki gibi yapıştırması oldu 🙂 Tam doğru olsun diye çıkarıp tekrar yapıştırdı bazılarını.

PicsArt_1397818456539

Yapıştırma işlemi bittikten sonra boyama kısmına geçtik,boyadık,renklerden ve şekillerden bahsettik.Baskı setimizdeki kalemlerle baskılar yaptık.Çiçek,kedi ve yüz baskısı yaptı Gülse.Bitirdikten sonra duvarımıza astık.

Resim için tık tık.

Fikir olsun diye…

Gülse 21,5 aylık…

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı MONTESSORİ VE BEBEK GELİŞİMİ içinde yayınlandı ve , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to Kes,Yapıştır,Boya…

  1. kübra akkoç (keremle günler) dedi ki:

    çok güzel etkinlik olmuş montessori ile büyüyorumda tanıdım sizi ellerinize saglık http://keremlegunler.blogspot.com/ bizim blogumuz birkaç tane dosyayı kaydettim paylaşımlar için teşekkür ederim

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

