Gülse’nin Kitapları 25 : Burada Ne Yetişiyor Çilek Kız ?

Yine bir çıkartma kitabı tanıtımıyla karşınızdayim.Bu sefer ki Migros indiriminden karıştırıp da buldugumuz bir kitap ; Cikartmali Oykuler Kitabı, Burada Ne Yetişiyor Çilek Kız?

Kitabin ortasında stickerlar var ve bu sefer hangi sayfaya hangi stickerlarin yapistirilacagi önceden belirlenmis.Her sayfada yapıştırılacak eglenceli bölümler var.

image

Sayfalar tekrar yapistirilacak özellikte.Meyveler, sebzeler, , çeşitli hayvanlar ve şirin kızların resimleri var.

Serinin farklı kategorilerde de kitapları var ama biz o karmaşada sadece bunu bulabildik 🙂 Kitap hem hikayeli hem de resim tamamlama özellikli.

image

Hemen ilk 3 sayfasını da yaptık beraber.Ben çıkardım Gülse yapıştırdi. Sıkılınca bıraktık bu seferlik.Baska kitaplar da aldık ama hepsi de çıkartmali kitaplar.Yakinda onları da anlatacağım size.Bu tip kitaplar bizi zor anlarımizda kurtaran kitaplar, bu yüzden sık sık buldukça aliyoruz.

Fikir olsun diye. ..
Gülse 21,5 aylık. ..

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı GÜLSE'NİN KİTAPLARI içinde yayınlandı ve , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

4 Responses to Gülse’nin Kitapları 25 : Burada Ne Yetişiyor Çilek Kız ?

  1. ayşe ceylin dedi ki:

    çok hoş hala var mıdır acaba migrosta
    benım kızım da sevıyor çıkartmaları,ama sayıları öğrenme konusundas pek başarılı olamadık
    pek de istekli değilim,sanırım sözelci olacak benim gibi:)

    • güldane dedi ki:

      Evet bizde seviyoruz çıkartmalari.Migrostaki ürünler subelere göre farklılık gösteriyor. Ben de bi tane bulabildim bu seriden.Baska kitaplar bulduk cikartmali.Ama baska bi subede bulamadim hic.Bakmak lazim belki vardır.

      • ayşe ceylin dedi ki:

        Evet dün akşam iş çıkışı ilk işim migrosa gitmek oldu:)o da ne butun oyuncaklar yuzde elli indirime girmiş ve o çıkartmalı kitapları da buldum yaşasın dedim:))
        sayenizde hem migrostaki indirimden hem de çıkartmalı kitaplardan haberim oldu,teşekkürler:)

      • güldane dedi ki:

        Çok sevindim, iyi günlerde gule gule kullanın hepsini. Faydalı olabilmek ne güzel 🙂

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

