Sayı Oyunları

Yaptigimiz zımpara rakamlarla oyunlar oynadık bugün. Önce sayıları söyleyip yere koyduk, ardindan Sayı Eşleştirme Matini alarak eşleştirme yaptik.

image

Tutmalı ahsap puzzlelardaki sayıları kullanarak eşleştirme üzerine eşleştirme yaptık 🙂 İyice pekiştirmis olduk.

Saklambaci seven Gülseyle bir de sayı saklambaci oynayalim dedik.Ben rakamları sakladim, o da arkasini dönüp saymaya basladi.Tabi ortaya koydum. Kimini köpeğin üzerine, kimini yatağa. ..Ben sayıyı söyledim, Gülse buldu getirdi.1 sayısını biliyor ama 2 ve 3u tanımıyor henüz. Ben yönlendirme yaptım o da getirdi.Ama asıl oyun saklambac olunca kendi saklanmak istedi 🙂 Bir kac deneme yaptık, sonra da biz saklandik sayıları bırakıp 🙂

Rakamlara dokunduk, eslestirdik, , söyledik, ,tanimaya çalıştık.Guzel oyun oynadık. Amacımız oynarken öğrenmek. ..

Fikir olsun diye. ..
Gülse 21,5 aylık. ..

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı MONTESSORİ VE BEBEK GELİŞİMİ içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

