Mıknatıs Oyunları Renkler

Renkleri ayırt etmeyi ve eşleştirmeyi her ne kadar bilsek de favorimiz pembe olduğu için genelde pembe diyoruz herşeye 🙂 Bazen de bildiğini göstermiyor bana,böyle de olabiliyor.Bu doğrultuda biraz çizim yaptım geçenlerde nacizane 🙂

PicsArt_1398158156450

Nokta boyama ve mıknatıs çalışmaları için hazır kağıtlar var ama istediğim renklerde olmuyor her zaman.Ben de mantı kalıbını kullanarak daireler yaptım ve tırtıla çevirdim bunu.İçlerini boyadım.Mıknatıslı tahtamıza koyduk herbirini.

PicsArt_1398158291537

Dairelerin renklerine göre mıknatısları yerleştirdik ve renkleri söyledik.Ayrı ayrı renkleri yaptıktan sonra tüm renklerin bir arada olduğu bir tırtıl da yaptım.

PicsArt_1398158971571

Ev resmini seven Gülse için dairelerden ev ve çiçek de yaptım.Ama onları bitirmeye fırsat olmadı,bizim miniğe sıkıntılar bastı 🙂 İlerleyen günlerde tekrar oynarız bunlarla.Tamamlanmış resmini tekrar eklerim.

Fikir olsun diye…

Gülse 22 aylık…

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı MONTESSORİ VE BEBEK GELİŞİMİ içinde yayınlandı ve , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

