Gülse’nin Kitapları 26 : Şeker Lili Eğlenceli Renkler

Migros indiriminden bulup da 1 TL’ye aldigimiz bir boyama kitabi; Şeker Lili Eğlenceli Renkler 2

Boyama kitaplari kullanip kullanmamak konusunda çeşitli söylentiler olsa da Gülse cok boyama yapmak istediğinde vermek için aldım.Daha önce gazetenin verdigi bir boyama kitabi vardi, temali resimler yaptıktan sonra onu boyuyorduk.Bunu görünce almak istedim.Cunku hem icinde sebze meyveler var tanitici ozellikte, hem de boyanmasi gereken renkleri de göstermis.

image

Çok eğlenceli bir kitap.Alt taraftada kullanmamiz gereken renkleri vermisler boya kalemi seklinde.

image

Aldığımız günün ertesinde boyamalar yaptik beraber.Ayni indirimden boya seti de almıştık. İçinde pastel boya açacağı ve boya tutmak için bir aparat var. Onu kullanarak boyamak istedik.Ama Gülse boyayi genelde hep eliyle boyadigi icin cok kullanmadi bunu.Beraber boyadik, bu sayfaları uyumlu bir sekilde.

İlerleyen günlerde bir kaç sayfa daha yaptik.Pastel boya, keceli kalemler ve nokta boyama kalemleriyle boyadik.Genelde serbest calisti, pek renklerine uymadi 🙂 Ben de cok müdahale etmedim, önemli olan yaratıcılığıni kullanmasi 🙂 Boyarken kavramlar hakkinda da konustuk.

Bazen sadece beyaz kağıt veriyorum Gülse istediği gibi boyuyor, son zamanlarda yağmur yaptim anne ya da top top daireler yaptim diyo 🙂 Bu da güzel bir ilerleme bence…

Boyama kitabı düşünen annelere bizden bir öneri olsun…

Gülse 22 aylik. ..

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı GÜLSE'NİN KİTAPLARI içinde yayınlandı ve , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

