Anneler Günü Etkinlikleri ; El İzinden Magnet

Anneler günü için hediye verecebileceğimiz Gülseyle ilgilenen bir bakıcı teyzemiz var.Annanemiz ve babaannemiz uzaktalar çünkü,onlara hediye veremiyoruz şimdilik.Ben de teyzemiz için güzel ve kalıcı bir hediye yapmak istedim tabi ki Gülseyle beraber.

PicsArt_1399719910963

Önce Gülse’nin el izini çıkardık kağıda.Sonra bunu ölçü alarak pembe evayı kestim.Üzerine Gülse’nin bebeklik resimlerinden birini kesip yapıştırdım.Pritt’i Gülse sürdü ben yapıştırdım.Altına bir not yazdım ve tarihi attım.Parmaklarının üzerine nazar boncuğu stickerı yapıştırdı Gülse.Yapıştırırken de saydık,aynı zamanda sayı etkinliğini de sıkıştırmış olduk 🙂

Arkasına reklam magnetlerinden kesip silikonla yapıştırdım.O kadar güzel oldu o kadar beğendim ki bize de hatıra kalsın diye bir tane daha yaptık beraber 🙂

img1399720131954

Dolabımıza astık.Yarın da teyzesine verecek Gülse.

Fikir olsun diye…

Gülse 22,5 aylık…

Bu vesileyle tüm Annelerin Anneler Günü’nü kutluyorum.Allah isteyen herkese anne olabilmeyi nasip etsin…

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı MONTESSORİ VE BEBEK GELİŞİMİ içinde yayınlandı ve , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

3 Responses to Anneler Günü Etkinlikleri ; El İzinden Magnet

  1. Jale dedi ki:

    Canım son dakikada bana öyle iyi geldin ki…Ben de kızımla yapabileceğim kolay ama kalıcı bir aktivite arıyordum. Boyaya elini batırmayı sevmiyor. Bu aklıma gelmemişti nedense.Sağol yaa. Anneanne ve babaanneye harika hediye olacak. Tabii bir tane de bize.

    • güldane dedi ki:

      Çok teşekkürler, , begenmenize çok sevindim. Ben de kalıcı olsun istedim, magnet aklıma geldi. Sonucu cok begendim, cok hosumuza gitti.Kolay gelsin sizlere de.Anneler gününüzü de kutluyorum bu arada 🙂

  2. Geri bildirim: Anneler Günü İçin El İzinden Hediyeler | minik kuşum gül-se

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

