Kulak Temizleme Çubuğuyla Boya

Birkaç gün önce yaptığımız bir etkinlik.Zira gündemden dolayı yeni birşeyler yapmayı ben de çok istemiyorum.Elimizdekilerle yetiniyor,zaman geçirmeye çalışıyoruz.Yayınlanacak çok yazım var aslında ama içimden gelmiyor bu aralar.Gözlerim dolu,her yer ambulans,helikopter sesleri.Söylenen,anlatılan hayatlar,kıl payı ölümden kurtulanlar,hala içerde kalanlar…

PicsArt_1399906448303

Farklı boyama teknikleri deniyoruz ara ara.Bu sefer de kulak temizleme çubuğu kullanarak küçük noktalar yapmayı amaçlamıştık.Bunun için de kelebek resmi kullandık.Gülse boyaya batırıp batırıp noktalar yaptı.Ama bunu yaparken aklına hep yağmur geldiği için sonradan yağmur yağıyor anne diyerek kelebeğin dışına taştı olay.Başta güzel ilerliyorduk oysaki 🙂 İstediği gibi boyadı ben çok müdahale etmedim.Zaten sonra kesmedi bu parmak boyası yapmaya başladı.Yeni deneyimler kazanmamız için güzel bir etkinlik oldu.Nokta görünümü vermek için damga kalemlerinden ya da nokta boyama kalemlerinden de kullanabilirdik ama farklı olsun diye denedim.

Fikir olsun diye…

Gülse 22,5 aylık…

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı MONTESSORİ VE BEBEK GELİŞİMİ içinde yayınlandı ve , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

