Çizgi Çalışmaları

Gülseyle yaşıt çocukların etkinlik dosyalarında pinterestte falan karşılaştığım etkinliklerden biri de çizgi çalışmalarıydı.Biz bu paketlerden bizim yapabileceğimiz etkinlikleri kullanıp diğerlerini sonrası için saklıyorduk.

Ara ara bu tip çizgi çalışmalarını ben kendim tahtaya çizip Gülse’den birleştirmesini istemiştim,yapabilmişti ama tahtada çizdiğim resimler siliniyor,etkinlik son buluyordu.

Geçtiğimiz günlerde bu tür Toddler çalışmalarından birini çıkardım,biraz renklerdirdim ve yaz sil etkinlik tahtasının içine koydum.

PicsArt_1400058570085

Temalı olunca daha çok dikkatini çekti Gülse’nin.Haydi arıyı elmaya götürelim,kelebeğe de yedirelim gibi diyaloglarda bulunarak çizgi çalışması yaptık beraber.Gayet başarılıydı.Bir kaç kez silip yaptık beraber.Yemek yedirdim ben arıya,tırtıla diyerek çizdi durdu.Başlangıç için güzeldi ama görseller çok güzel çıkmadı itiraf ediyorum.Gülse hızlı hızlı çizerken ancak bu kadar çekebildim 🙂

22 aylık minikler için çok gerekli bir çalışma değil ama ben işin yazı yazma becerisi kazandırma boyutundan çok parmak kasları için yaptırdım bunu.Her geçen gün kalem ve kaşık tutma becerimiz artıyor.Bu tür çalışmalar da bunları geliştiriyor.

Fikir olsun diye…

Gülse 22 aylık…

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı MONTESSORİ VE BEBEK GELİŞİMİ içinde yayınlandı ve , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

