Gülse’nin Kitapları 29 : Yapa Evde Oyun ve Etkinlikler

Uzun zamandır bir etkinlik kitabi almak istiyordum Gülse’ye.Etkinlik cikaramadigim günlerde kullanirim, hem degisiklik olur bize de diye arastiriyordum.Genelde 3 yaş üzeri kitaplar var.Ama Yapa yayinlarinin 2-3 yas icin etkinlik kitabi var ; Evde Oyun ve Etkinlikler

image

Kitapta cocukla beraber birebir konusarak yapabileceğiniz etkinliklerin yani sıra , kes yapistir
etkinlikleri de var.Ya da yönergelerle eksik birakilan kısımları tamamlamaniz isteniyor. Tam olarak sayfa sayısını hatirlamiyorum ama kalin bir kitap.Isterseniz tek tek koparip yaptiktan sonra dosyalayabilirsiniz.Ama ben kiyamadim koparmaya. Belki boyamali etkinliklerde koparirim.Kavram öğretimi üzerine etkinlikler çoğunlukta. Genel olarak beğendim ben.

image

Bunlar da ilk sayfalardan yaptigimiz örnekler. Kizla ilgili sorulardan sonra eline bir meyve ciz diyo aslinda ama henuz o kadar resim yapamadigimiz icin sticker yapıştırdik.Digerinde de sacini ve gözünü tamamlamamizi istiyor.Saclarini ipten, , gözlerini de hareketli gözlerden kullandik.
Biz beğendik, aradiginiz bu tarz birseyse siz de edinin derim ben.

Fikir olsun diye. ..
Gülse 23 aylik. ..

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı GÜLSE'NİN KİTAPLARI, MONTESSORİ VE BEBEK GELİŞİMİ içinde yayınlandı ve , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

