El ve Ayak Baskısından Sevimli Hayvanlar

Boyayi ve boyamayi seviyoruz Gulseyle. Bu sefer bir adim daha öteye gidip beraber el ve ayaklarımizi boyadik.Ama banyoda 🙂
El, ayak ve parmak baskilariyla güzel hayvan resimleri görmüştüm daha önce. Mothercare’den aldigimiz boyalari tabağa koydum, allik fircasini verdim Gülse ‘ ye. Beraber boyadik.

image

Boyadiktan sonraki ilk halleri bu.Kurumasi için bir süre bekledik.Ayak izinden ördek yaptık . Kafasını şişe kapagindan ölçü alarak yaptım. Gülse’nin elinden tavuk, benim bas parmagimdan da civciv yaptik . Gülse’nin ve benim ayağımdan baykuslar yaptik.Iki elimizi kullanarak yengeç yaptik.

image

Son tamamlamalari ben yaptım . Gülse çok şaşırdı görünce. Hepsi cok şirin oldu.Ordekli olani çerçeveye koyduk, kenarini kalplerle süsledik cercevenin ve astik.Baykuslu olan da favorim ama çerçeveye sığmadi 😦 Panomuza astık biz de.

Yakın zamanda yeni resimlerle tekrar paylasim yapmak istiyorum, banyoda yapınca da cok rahat oldu.

Fikir olsun diye. ..
Gülse 23 aylik. ..

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı MONTESSORİ VE BEBEK GELİŞİMİ içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

