Gülse’nin Kitapları 30 : Eğlenceli Çıkartmalarla İlkbahar

Sticker, sticker yine sticker 🙂 Ama bu sefer ki cok eğlenceli bir kitap . İş Bankası yayinlarinin sticker kitaplarından.Mevsime de uygun olduğu için Çıkartmalarla İlkbahar kitabını aldım. Bahara uygun güzel temalar var. İçlerinde bir kismini gönlünüzce yerlestirebileceginiz çalışmalar mevcutken, bir de kitaptaki yönergelerle yerlestirmeniz gereken yerler de var.

image

Ben bir kac sayfa örnek olarak cektim size.Agaclarda yuva yapan kuşlar, yagmurda islanan hayvanlar, tavsanlar, piknik yapan fareler ve daha neler neler. ..
Ve farkettim ki Gülse artik bu iste ilerletmis kendini masallah.Bahar bayramı için yürüyüş yapan hayvanların olduğu bir sayfa var.Her hayvana sapka takmamiz isteniyor.Tam kafalarina koyuyor, olmazsa cikarip yeniden yapıştırıyor. Ya da yağmurda ıslanan hayvanların semsiyelerinin üstünü saplariyla birlestirmemiz istenmis cok düzgün yapistirdi.Her gün bir sayfa yapiyoruz, o sürekli yapmak istiyor gerci ama ben ara ara yaptiriyorum.

image

Bizim yaptigimiz calismalardan örnekler. Cok begendik biz bunu.Vucudumuzun bölümleri kitabını da aldim onu da baska zaman yapacağız insallah.Bir de kış eğlenceleri kitabi var kıştan beri biraz büyüsün diye yaptirmamistim seneye kış insallah yapacagiz.Daha önce tanittigimiz sticker kitaplarına göre biraz pahali ama içinde cok fazla sticker var ve kalın kitaplar.Uzun lafın kısası biz cok begendik tavsiye de ediyoruz.

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı GÜLSE'NİN KİTAPLARI içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

