El Yapımı Babalar Günü Hediyeleri

Gündeme özgü çalışmalar yapmaya devam ediyoruz minik kuşumla.Yarın babalar günü.Daha önce de Anneler günüyle ilgili magnetler ve çiçekler yapmıştık.Bugün de Anne ve Kızının Etkinlik Dünyasında gördüğümüz magnet kupa ve gömlek şeklinde kartlar yaptık beraber.

1) Magnet Kupa

PicsArt_1402755040478

Şablon hazır.Tek yapmamız gereken yazıcıdan çıkarıp onu kalıp olarak kullanmak.İstediğiniz renkte bir evanın üzerine bu kalıbı koyun ve kesin.Aralar için ben maket bıçağı kullandım.Üzerine de miniğiniz ve babasıyla çekilmiş bir fotoğrafı yapıştırın.Burda Gülse pritt sürdü beraber yapıştırdık.Altına günün anlam ve önemini ben yazdım,Gülse de kalp stickerlarını yapıştırdı.Arkasına reklam magnetlerini silikonla yapıştırdım ve dolapta denedik Gülseyle.Aslında verilen çıktıda çerçeve olarak kullanılmak üzere hazırlanmış.İsterseniz alt kısmından iki parçayı da çıkarıp birbirine geçirerek çerçeve olarak da kullanabilirsiniz.Ancak büyük olduğu için eva taşımıyor.Altına ayrıca karton yapıştırabilirseniz daha sağlam olur.Sonucu çok beğendik biz.

Şablon çıktısı için buraya

2) Gömlek Şeklinde Babalar Günü Kartı

Bunun için ihtiyacımız olan renkli kartonlar,düğme ve yapıştırıcı.

PicsArt_1402754037529

Elimde A4’ten biraz daha büyük bir renkli karton vardı.Onu ikiye kıvırdım.Bu şekilde dikdörtgen olunca ben kenarından biraz kestim.Üstten kapalı olan kısmını her iki taraftan resimdeki gibi biraz kesin ve gömlek yakası gibi her iki tarafını bir araya getirin ve altına prittle yapıştırın.Karavat için göz kararı bir resim çizdim ve kestim ben.Bunun için kırmızı renk A4 kullandım.Tam yakanın altına yapıştırdım.Yakanın her iki tarafına da birer düğme yapıştırdık.Yapıştırıcı sürme kısımları Gülse’ye ait bu arada söylemeden geçmeyeyim :)İçine biz bir not yazdık ve kalp stickerlarını yapıştırdı Gülse.Yapılan farklı örneklerde el baskısı falan vardı.Böyle birsey de deneyebilirsiniz.Sayfalarını açınca çerçeve gibi de oluyor,masanın üzerine de koyabilirsiniz.

PicsArt_1402754169437

Hediyelerimizi yarın vermek üzere paketledik ve kaldırdık.Ama Gülse babası eve gelince sana hediye yaptık baba dedi ve gitti paketi alıp getirdi hemen 🙂 Erken bir kutlama yapmak zorunda kaldık 🙂

Siz de kolaylıkla yapabilirsiniz bu güzel hatıraları…

Herkesin babalar gününü kutluyorum bu vesileyle…

Fikir olsun diye…

Gülse 23,5 aylık…

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı MONTESSORİ VE BEBEK GELİŞİMİ içinde yayınlandı ve , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to El Yapımı Babalar Günü Hediyeleri

  1. İpek Ece Öztürk dedi ki:

    teşekkürler benim çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok işime yaradı

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

