2.Yas Doğumgünü Hazırlıkları

Bir süredir yazi paylaşamiyorum sizlerle, sebebi de 5 gün sonra Gülse’nin doğumgünü olması.2 yaşına giriyor minik kuşum onun hazırlıklarıyla ugrasiyorum yaklaşık 1 aydir.
Bu sene temamiz prenses.Buna karar vermek zor olmadi, çünkü gecen sene babannemiz Gülse icin harika bir elbise almisti.Buyuk geldiği için giyememistik, temamiza da uygun degildi.Bu sene elbiseye göre tema belirledik, geriye ona uygun çalışmaları tasarlamak, bulmak ve hazırlamak kalmıştı.

Keyfekefer Saatlerim blogunun sahibi Pınar hanim sağolsun sitesinde ücretsiz temalar paylasiyor.Tum prenses temalarindan yararlandim ve guzel çalışmalar yaptim.Sagolsun Gülse icin bazı kisisel değişiklikler de yapti.Ben de bunlari bastim, kestim, birlestirdim, yapistirdim.Ama hala bitmedi.Listemde yok yok 🙂

image

Herseyi kendim yapiyorum gecen seneki gibi.Suslemeler, pasta, kurabiyeler, ikramliklar bana ait.Cok fazla ipucu vermek istemiyorum. Kutlama sonrasi uzuun uzuun yazılar yazacağım yaptiklarimla ilgili.Son olarak bir kaç fotograf daha ;

image

Bu aralar bizim gundemimiz doğum günümüz.Gülse de dis cikariyor, atesleniyor, hastalandi.Ananesiyle etkinlik yapiyor şu sıralar, oyunlar oynuyor.En kisa zamanda yeni yazılar yazabilmek dilegiyle…
Sevgiyle kalın. ..

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı DOĞUMGÜNÜ HAZIRLIKLARI içinde yayınlandı ve , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

