2.Yaş Prenses Doğumgünü ” Süslemeler “

2.yaş doğumgünü süslemelerimizi ayrıntılı anlatmaya başlayabiliriz artık.Okullarda bitti,tatile girdik,fırsat buldukça yazacağım.Daha önce de belirttiğim gibi parti setini Keyfekeder Saatlerim blogundan Prenses parti setlerini karıştırarak hazırladım.Yani Prenses,Küçük Prenses ve Prenses Sofia’dan esintiler vardı.Bunları hazırlamak çok zamanımı aldı ama hepsine değdi.Çok konuşmadan hemen resimlere geçiyorum 🙂

*** İlk olarak İyiki Doğdun Banner ;

SAM_6676

Yanlara grapondan çiçekler ve üste de prenses resimleri iliştirdim.

*** Büyük 2 şeklinde Rakam süsümüz ;

SAM_6561

Yapılış için buraya

*** 2 rakamının sağına ve soluna 4 tane küçük balonlardan şişirip birbirine bağladım ve tam ortasına evadan yaptığım sarı ve gri yıldızları yapıştırdım.İkisinin olduğu resim çekmemişim.Buyrunuz burda 1 tanesi görünüyor ;

SAM_6560

*** Prenses Afiş

SAM_6559

A4 boyutundaki tüm süsleri kendi renkli yazıcımda parlak kartona basarak çıkardım.Ancak bunu ve anı çerçevesini bir fotokopi merkezine götürerek çıkarttım.İstediğim büyüklükte karton olmadığı için ince kağıda bastılar,ben evde arkasına karton yapıştırdım.Bunu aslında kapı girişine asmayı planlamıştım,ama o kadar güzeldi ki kıyamadım ve vitrine yapıştırdım.Kapının dışına da 4lü balonlardan bağlayıp astım.

*** Kapı girişine Simli Eva Yıldızlar

SAM_6558

Parti temamız prenses olduğu için bolca simli nesneler ve yıldızlar kullandım.Gri ve sarı evadan farklı boyutta kestiğim yıldızları iğneyle iplikten geçirdim ve hepsini bir kurdaleye bağlayıp kapının üzerine astım.Tesadüfen üstten kablo geçtiği için ben kabloya sardım.Siz yapıştırabilir ya da çivi varsa oraya da asabilirsiniz.

*** Konsol Süsleri

SAM_6565

Konsol için neler yaptım neler.Paketin içinde hediyelikler için yapılması planlanan topuklu ayakkabıları ben süs olarak iki tane yaptım,arkaya da bir hediye paketi.Simli evadan bir çerçeve yaptım ve içine burdan aldığım resmi yarım sayfaya basarak koydum,üzerine de topkek süsleri için hazırladığım resimleri yapıştırdım.Grapondan bir süs ve üzerine prenses tacı koydum.Çöpşişlere simli evadan yaptığım büyük yıldızları yapıştırdım ve yanına hazır aldığım asayı koydum.Yine kağıttan bir tane asa yaptım.Gülse’ye küçükken aldığım prenses sesli hikaye anlatma oyuncağı var.Onu da köşeye koydum,şato ve prenseslerde üzerinde çok güzel bir tablo oldu.

SAM_6647

Oyuncağımız ve yıldızlar yakından bu şekilde…

*** Pipet süsleri

SAM_6566

***Tavandaki Balonlar

SAM_6570

Tavana puantiyeli balonlar astım.Aslında uçan balon görünümü vermek için balondan yapıştırmıstık ancak sıcaktan durmadılar.Bizde kurdalelerden yapıştırdık.Bu arada kurdalelerin ucuna da topkek süslerinden zımbaladım.Yukardan sarkan balonlarda da Gülse 2 yaşında ve İyiki Doğdun yazıları göründü.Lambalardan aşağı da grapondan çiçekler sarkıttık.

*** Peçetelikler

SAM_6588

Peçetelikleri basıp arkasına bant yapıştırdım ve içine peçete koydum.

*** Davetiyeler

PicsArt_1403945646517

Bu davetiyeler Prenses Sofia setinin içinden.Renkli A4e basıp arkasına mor karton yapıştırdım.Üstünü delgeçle delip ayraç olarak kullanılmak üzere tasarladım.

*** Topkek Süsleri

PicsArt_1403945765312

Topkek süslerinin hazırlanış aşaması bu.Bitmiş halini bütün şekilde çekmemişim.Kalın parlak kartona bastım.Arasına çöpşiş yapıştırdım ve şişlere bir kısmına pembe,bir kısmına gri kurdale bağladım.

Masada görünüşü bu şekilde.Sadece topkeklere değil,tüm ikramlıklara birer tane iliştirdim.

SAM_6642

***Prenses Topkek Çerçevesi

SAM_6563

Setin içinde keklerin etrafını sarmak için kullanılmak üzere koyulan çerçeveler var ama ben prenses şeklinde hazırını bulunca hemen aldım ve çok güzel oldu.İçine de beyaz almıstım aslında ama küçük geldi içine aldıklarım ben de elimdeki silikonları kullandım.Kekleri yerleştirmek için kullandığım tabla kırmızı beyazdı.Üzerindeki pembe prenses kalıpları gözükmüyordu fazla.Ben de beyaz kek tabanlarından alıp geçirdim.Böylelikle beyaz üzerine pembe güzel bir uyum oldu.

Bu arada pembe kaşıklara dikkat.Etrafına gri kurdaleler bağladım.Sırf sunum uğruna 🙂

*** Kavanoz Süsleri

SAM_6564

Peçetelikler ve şişe etiketleri için kullandığım süslerden içine şekerlemeler koyduğum kavanozlara da yapıştırdım.Üst kısmına da kurdale iliştirdim.Şişelere de yapmayı istemiştim aslında ama zamanım kalmadı onları yapamadım 🙂

*** Boyama Sayfaları

SAM_6568

Gelen minik misafirlere Prenses Sofia’nın boyama sayfasını çıkartıp kurdaleyle bağladım.Kızlar pembe kurdalelileri,erkekler de gri olanları tercih ettiler.

Resim böyleydi ;

PRENSES SOFİA-13

***Hediyelikler

PicsArt_1403945424039

Bu sene farklı birşey yapıp kavanozda hediyelikler vermek istedim.Küçük kavanozlardan aldım.Etrafına pembe puantiyeli kurdale bağlayıp,ortasına yıldız yapıştırdım.Kapağına Gülse’nin resmini yapıştırdım.Aslında sticker baskı alabilseydim daha güzel olacaktı ama burda yoktu.Ben de kartona bastım ve silikonla yapıştırdım.Sağolsun resim düzenlemesini Keyfekeder Saatlerim blogunun sahibi Pınar hanım yaptı.İçine de rengarenk bonibonlardan koydum.Çok beğenildi.

*** Anı Defteri

PicsArt_1403960212548

Anı defteri hazırlamıştım geçen sene Gülse için.Ayrıntılar burada.Bu senede aynı deftere 2.yaş için temayı belirleyen bir resim yaptım ve bizimle beraber olanlar Gülse için iyi dileklerini yazdılar.

*** Anı Çerçevesi

SAM_6592

İşte bu da 60’a 80 çıkartıp kartona binbir zorlukla keserek yapıştırdığım çerçevemiz.Ama çoook güzel oldu.

E son poz da bizden olsun.İyiki doğdun miniğim.Seni çoook seviyoruz.Nice mutlu senelere…

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı DOĞUMGÜNÜ HAZIRLIKLARI içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

3 Responses to 2.Yaş Prenses Doğumgünü ” Süslemeler “

  1. demet dedi ki:

    Slm elinize saglik gzl olmus bende bu bahsettiginiz siteden cikarmak istedim ama kirtasiyede ayni renk tonunda cikmadi normal a 4 kagida cikti aldik kartona nasil cikti aldiniz moralmen cok üzüldüm cikaramadim diye bide iki harfi aynı sayfayami bastiniz a4 de bilgi verirseniz cok memnun olurum

    • güldane dedi ki:

      Buyuk kapi afişinden bahsediyorsaniz eger onun boyutlari büyük olduğu için buyuk cikiyor zaten.Ya da siz anlatin ne kadar büyük istediginizi.Kalin kartona da cikar ama ben ince kagida basip buyuk kartona yapıştırdim. Daha uygun oldu bu şekilde

    • güldane dedi ki:

      Yalniz iki harfi ayni sayfaya mi bastiniz derken iyiki dogdun banner yazisindan mi bahsettiniz onu anlamadim.Eger oyleyse ben kendi yazicimda kalin kartona baski cikardim.A4 boyutunda.Sonra tek tek kestim

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

