Gülse’nin Kitapları 31 : Deniz Hayvanları Çıkartma Kitabı

Son zamanlarda hep çıkartma kitabı yayınlamışım ama napalım Gülse’ye dayanmıyor bu kitaplar.Aslında hikaye de çok okuyoruz ama bu çıkartma kitaplarını bitirdikçe deneyimlerimle beraber yazmak istiyorum unutmadan.Biz eğlenceli vakit geçirdiğimiz için sizlere de fikir olsun diye paylaşıyorum.

Kitabımız Deniz Hayvanları Çıkartma Kitabı.Ama bu Civciv yayıncılığın yukarı tarafında resimlerle hayvanların anlatıldığı aşağıda ise aynı hayvanların küçük resimlerinin üzerine yapıştırmamız istenen stickerların olduğu bir kitap.

Daha önce Savan Hayvanlarını paylaşmıştım.Kitap çok ucuz 2.5 TL.Toplamda 4 konuda kitabı var ama ben ikisini bulabildim NT’de.

PicsArt_1404692872541

Toplam 30 çıkartması var ve deniz hayvanları tanıtılıyor.Bu sefer ilk kitaba göre bizim farkımız ben müdahale etmeden Gülse tam resimlerin üzerine yapıştırdı.Aradan geçen zamanda kendini geliştirmiş 🙂 Yamuk bile olsa düzeltip değiştirmeye çalışıyor.Oturduk 30 dk sonra bitti kitap.Ama biten çıkartma kitaplarını kaldırmıyoruz,kitaplığımıza koyuyoruz.Yeni kitapları ayrı bir dolaba koyuyorum ben genelde,zamanla çıkarıyorum.Bitenler de ya da sık okuduklarımızda kitaplığında duruyor.Bu çıkartmalıları sonra okuyor,tekrar ediyoruz beraber.Önceden tekrar çıkarıp tekrar yapıştırmak isterdi Gülse ama bazıları bu yapıda olmadığı için onu da öğrendi,şimdi sadece okuyoruz.

Fikir olsun diye…

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı GÜLSE'NİN KİTAPLARI içinde yayınlandı ve , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

One Response to Gülse’nin Kitapları 31 : Deniz Hayvanları Çıkartma Kitabı

  1. Geri bildirim: Yaz Etkinlikleri Dosyası | minik kuşum gül-se

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

