Meraklı Minik / Haziran 2014

merakli-minik-haziran-20140603072519

Temmuz sayısını aldık ama henüz haziran etkinliklerini bitiremedik.Ayçiçekleri,arılar ve bahar geniş kavramlar olduğu için yaptıkça yapasım geliyor ama genel olarak şimdiye kadar yaptıklarımızı yazıyorum,devamı gelirse ekleme yapacağım.

MİNİK KİTAPÇIK

PicsArt_1402082996184

Ara ara dergide kesip,birleştirip zımbalanarak oluşturulması istenen küçük kitaplar oluyor.Bu ay da ayçiçekleriyle ilgili olan vardı.Biz de yaptık ve okuduk.

STİCKERLARLA ÇİÇEK TAMAMLAMA

PicsArt_1402083098673

Aslında bu sayfa bir örüntü çalışmasıydı.Sırayla farklı renkteki ayçiçekleri yapıştırılacaktı.Bize göre biraz zor olduğu için ve stickerlardan Gülse’yi tutmak zor olduğundan beraber yapıştırdık.Daha doğrusu ben anlattım o yapıştırdı.

AYÇİÇEĞİ ÇANTASI

PicsArt_1404397702661

Dergide ek olarak verilen kartondan ayçiçeği çantasını beraber yaptık.Gülse yapıştırıcı sürdü ben de sabitledim.Aslında çok fazla dayanmayacağını düşünüyordum ama hala sağlam 🙂 Çok sevdi Gülse,evin içinde dolaştırıp duruyor.

AYÇİÇEĞİ STİCKER ÇALIŞMASI

20140629_103945

Aslında ben bu verilen stickerlar için temalı çalışmalar hazırlamayı daha çok seviyorum ama Gülse isteyince bu sefer özgürce kağıda yapıştırdı.

AYÇİÇEĞİ CRAFTI

PicsArt_1404464758038

Daha önce Temalı Eva Sticker diye bir çalışma paylaşmıştım.Ondan çıkan evaların kalanını atmamıştım bu çalışma için.Ayçiçeği resmi çizdim kağıda.Kalan evaları gelişi güzel kestim.Gülse arkasını çıkarıp yapıştırdı.Bir ara istediği gibi yapıştırmak istedi ama ayçiçeği yaptığımızı söyleyip örneğini de gösterince daha dikkatli yapıştırdı.Sonrasında da oyuncak kuşlarımızı getirip ayçiçeğinden yedirdik 🙂

BAHÇEMDEKİ AYÇİÇEKLERİ YAPBOZU

PicsArt_1404806517872

Derginin hediye olarak verilen yapbozu 27 parçalı bir yapbozdu.Ben 3’er 3’er arkalarına yapışkanlı eva yapıştırarak 9 parçalı hale getirdim.İlerleyen zamanlarda parçalarından keserek yapbozun sayısını artırabilirim.

ŞABLON KULLANARAK BOYAMA

PicsArt_1404900603069

Ayçiçeği çantası yaparken kullandığımız ayçiçeği kartonunu bu boyama için atmamıştım.Ortasındaki ayçiçeğini çıkarıp çanta yapmıştık.Geriye kalan boşluğu boyayarak yeni bir çiçek yaptık.Resim defterine kartonu yapıştırdık.Gülse sadece çiçeğin içini boyadı.Sonra dalını çizdim onu da boyadık.Ortasına da kahverengi daire şeklinde kartonu yapıştırdık.Güzel bir etkinlik oldu.Sınırlı boyama çalışması da yapmış olduk.

EL İZİNDEN AYÇİÇEĞİ

20140709_121732

Gülse’nin el izini kullanarak bir ayçiçeği daha yaptık.Önce el izini aldık.Kuruduktan sonra da dalını boyadık ve ortasına kahverengi karton yapıştırdık.

Daha yapılacak ayçiçeği meyve tabağı,bal arıları oyunu ve grapon-pipetten ayçiçeği var.Bu dergi bizim yapabileceğimiz etkinliklerle doluydu.Onları da yaparsak ekleyeceğim.Yapmadıysanız henüz sizlere de fikir olması dileğimle…

İyi eğlenceler…

Gülse 24 aylık…

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı MONTESSORİ VE BEBEK GELİŞİMİ içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

