Ahtapot’un Kolları Sayı Eşleştirme

Deniz ve sayı etkinliklerini birleştirip Gülseyle güzel bir etkinlik yaptık dün.Pembe kartondan kase ve cetvel yardımıyla ahtapotun kafasını çizdim ve kestim.Gözlerini de kestim ama yapıştırmadım.Aynı şekilde kollarını da tırtıklı makasla keserek Gülseyle buluşturdum etkinliği.

PicsArt_1405510995091

Önce ne yapacağımızdan bahsettim Gülseye.Gözlerini pritt kullanarak yapıştırdı Gülse.Sonra ahtapotun kollarının herbirine ve onların yapıştırılması gereken yerlere sayılar yazdım.Eşleştirmeler de çok iyi Gülse 10’a kadar da yapabilirdim ama sayı farkındalığı için yavaş yavaş gidiyorum,acelemiz yok.O yüzden 5’e kadar yaptırıyorum genelde sayı etkinliklerini.Kollarındaki sayılar gözükmesin,sayıları üst üste gelecek şekilde yapıştıralım dedim ve birini gösterdim.Sayıları karışık koymuştum,sayıyı sordum,buldu,nereye yapıştırması gerektiğini söyledi ve yapıştırdı.Kısa bir etkinlik oldu ama eğlendik.Sonunda da ahtapotumuzu mantar panoya astı Gülse.O arada da harita çivileriyle biraz parmak kaslarını çalıştırdı.

Fikir olsun diye…

Gülse 24,5 aylık…

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı MONTESSORİ VE BEBEK GELİŞİMİ içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

One Response to Ahtapot’un Kolları Sayı Eşleştirme

  1. Geri bildirim: Yaz Etkinlikleri Dosyası | minik kuşum gül-se

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

