Yaz Etkinlikleri

Son zamanlarda yaptığımız yaz temalı etkinliklerden ayrı ayrı yazmak yerine derleme yaptım,sizlere de fikir olması açısından.

*** Yaz Eşleştirme Kartları

PicsArt_1405539993950

Her nekadar Gülse artık eşleştirme oyunlarından sıkılmış olsa da kavramlar belki hoşuna gider diye hazırladım.Renkli yazıcıda çıkardığım resimleri laminasyon filmi kullanarak ütüyle sağlamlaştırdım.2 kere oynayabildik yine ne mutlu bize 🙂 Eşleştirirken isimlerinden de bahsettik.

Resimler burda.

*** Farklı Olanı Bul

PicsArt_1405515332333

İlk defa böyle bir çalışma yaptık Gülseyle ve gayet başarılıydı.Basit çizgi çalışmaları yapıyorduk ama farklı olanı daire içine al tarzında birşeyi ilk kez yaptık.Önce konuştuk nesnelerden.Yan yana bulunan resimlerden hangisi farklı daire içine alırmısın dedim.Aldı 🙂 Diğerlerini de yaptı.Bu kategoride 2 tane farklı olanı bul çalışma kağıdı çıkarmıştım.Hemen yaptı,sildi sonra tekrar tekrar yaptı.Sonra aynı olanları çizdik.Ardından benim söylediğim kelimeyi çizdi.Yani biz bu yaz,sil etkinliğini biraz uzun tuttuk 🙂

Resimler burda.

*** Rengine Göre Boyama

PicsArt_1405515109665

Yaz sil tahtasıyla yaptığımız çalışmalar uzun ömürlü oluyor,hoşumuza giden çalışmayı bir kaç kere yapma fırsatı buluyoruz.Siz isterseniz kağıdı şeffaf dosyaya koyup o şekilde de yapabilirsiniz.Bu çalışmayı aslında tek kullanımlık olarak düşünmüştüm ama iyi ki dosyada yapmışız,sonradan bir kere daha yaptık çünkü.Yukarıda her nesne ayrı bir renkte verilmiş.Ben önce Gülse’ye balıkları bulmasını söyledim.Balığın rengini sordum.Eline kırmızı kalemi verdim,hadi balıkları kırmızıya boyayalım diye yönlendirdim.Her nesne için aynı yöntemi takip ettim.Çünkü kalemlerin hepsini verseydim hepsini karışık boyardı,biliyorum.Bu sayede çalışmayı amacına uygun yapmış olduk.

Resim burda.

*** Şekillerle Resim Eşleştirme

PicsArt_1405539846783

Çıkardığım sayfadaların birindeki resimleri kestim.Gülse de tek tek alıp aynı şekilde olan resimlerin üzerine prittle yapıştırdı.Daha önce de sık sık yaptığımız bir etkinlik olduğu için çabuk bitirdik.Şekillerden ve kelimelerden konuştuk.

Resim burda.

*** Yaz Resmi

PicsArt_1405511176218

Son olarak da güzel bir yaz resmi boyadık beraber.

Resim buyrun burda,farklı kaydedip yazdırabilirsiniz.

summer_coloring_pages

Mevsim bitmeden ve biz tatile girmeden yapacağımız çok etkinlik var.Devamı da yakında 🙂

Sevgiyle kalın…

Gülse 24,5 aylık…

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı MONTESSORİ VE BEBEK GELİŞİMİ içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

3 Responses to Yaz Etkinlikleri

  1. sevim dedi ki:

    Kiziniz iyice konusuyor sanirim degil mo? Oglum 21 aylik pek konusmuyor henuz. Yapabilir miyiz biz d3?

    • güldane dedi ki:

      Evet konuşuyor herseyi.Ama tam konusmadigi zamanlarda da etkinlik yapıyorduk, sordugumu gösteriyor ya da yapiyordu. Oglunuzla bir deneyin ilgisini çekerse yapar.Her çocuk bir olmadigi icin net cvp veremiyorum. Çünkü birinin hoslandigi etkinlik bir baskasinin hosuna gitmeyebiliyor.ben önüne getiriyorum isterse yapiyor, istemezse kaldiriyorum.

  2. Geri bildirim: Yaz Etkinlikleri Dosyası | minik kuşum gül-se

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

