Sticker Matları

Bu hafta sonu bir aksilik olmazsa tatile çıkıyoruz artık.Gülse bol bol ananesiyle,babannesiyle,dedeleriyle ve kuzenleriyle oynayacak,denize girecek.Dilediği gibi koşup oynayacak inşallah.Ama kriz anlarımızda bizi oyalayacak materyaller de hazırlamayı ihmal etmiyorum ne yalan söyleyeyim.Özellikle arabada.Yoksa dışarda ya da evde kalabalıkta çok sorun çıkaracağını düşünmüyorum ama araba yolculuğundan şüpheliyim 🙂

Bu doğrultuda yanımıza almak için sticker matları hazırladım bugün Gülse’ye.Aslında bunlar oyun hamuru matı.Ama ben kendimize göre uyarladım 🙂 Oyun hamuru matlarını bir sayfaya iki sayfa basarak küçülttüm ve lamine ettim.Üzerine temaya uygun sticker yapıştırarak zaman geçirebiliriz diye düşünüyorum.Çok sıkıldığı an tahta kalemini bile devreye sokabilirim 🙂

Kendi seçtiği resimleri hazırladım.Hem taşıtlar,hem hayvanlar olsun istedi.Biraz nokta doldurma resimleri seçtik,gülen yüz yapıştırmak için.

PicsArt_1406201877793

Birkaç tane de tarla,çiftlik,göl ve kuşları yapıştırabileceğimiz matlar seçtim.Göle ördek ya da kuş,tarlaya sebze-meyveler,çiftliğe hayvanları yapıştırabiliriz.İşin güzel tarafı lamine edildiği için istediğimiz zaman dilediğimiz gibi kullanabiliriz.

PicsArt_1406201922618

İki tane de manzara resmi( yine tatil ve deniz temalı) seçtim.Burda da söylediğim nesnenin üzerine sticker yapıştırmasını ya da kalemle daire içine almasını isteyebilirim.

PicsArt_1406201984696

Stickerlarla beraber çıtçıtlı A5 dosyaya koydum.Yolda da Gülse’nin çantasına koyacağım.İşte dosyamız ;

PicsArt_1406202230811

Bu şekilde istediğiniz temada çalışmalar hazırlayabilirsiniz.Tekrar tekrar kullanabilmek açısından laminasyon işi çok karlı.Nasıl yapıldığıı merak edenler için buraya bir tık lütfen.

*** Çiftlik,göl,kuş çitleri,tarla ve daha fazla resimler için buraya ;
*** Taşıtla nokta doldurma resimleri için buraya ;
*** Çiftlik hayvanları nokta doldurma çalışmaları resimleri için buraya ;

Son iki manzara resmi de beach printable pack ve ocean printable pack paketlerinden.Ancak bunları indirebilmek için siteye mail yoluyla üye olmanız gerekmektedir.Kısa sürede olursunuz ve de ücretsiz.Site sahibi mailinize indireceğiniz linki gönderecektir.Bu resimleri aradaki 7 farkı bulun sayfasından aldım ve birini kesip lamine ettim.

En kısa sürede mini tatil kitleri fikirlerimi de paylaşacağım.Takipte kalın 🙂

Fikir olsun diye…

Gülse 24,5 aylık…

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı MONTESSORİ VE BEBEK GELİŞİMİ içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

5 Responses to Sticker Matları

  1. Deniz dedi ki:

    Cok güzeller :)) cıktılarıda verebilirseniz süper olur burda 🙂 iyi tatiller ve iyi yolculuklar..

  2. Geri bildirim: Yaz Etkinlikleri Dosyası | minik kuşum gül-se

  3. ayten dedi ki:

    MasaAllah siz ne guzel annesiniz. Yemin ederim cok imrendim size. Bu yil tatile gitdigimizde ogluma ( oglum 19 aylikti) sadece iki uc arabasini alib oyalamaya calistim. Ama tabi cok sıkıldi ve uyudu surekli. Boyle seyler hic aklima gelmiyor olsun ben dr sizden ogrenirim InsaAllah. Ellerinize emeginizr saglik.

    • güldane dedi ki:

      Cok tesekkur ederim cok incesiniz.elimden geleni yapiyorum farkli calismalar yapmak icin.her zaman hazir oyuncak alinmiyor ben de kendimize gore uyarlayip çalışmalar yapıyorum 🙂 çocuklar cok cabuk sıkılıyor onlari oyalamak icin bu tip seylere ihtitacim oluyor özellikle arabada hic durmuyordu Gülse mecburen bulup yapmak zorunda kaliyordum 🙂

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

