Gülse’nin Kitapları 33 : Kültürlü Kurt

image

Acımasız ve aç kurt karnini doyurma ümidiyle gittiği çiftlikte bir sürprizle karşılaşır. Çiftlikteki hayvanlar, kurdun saldırısı karşısında kafalarini bile kaldirmadan kitap okumayi sürdürürler.Kurt bu hayvanların dikkatini çekebilmenin tek yolunun okumayı öğrenmesi olduğunu fark eder.

Alışılmış karakteri dışına çıktığı bu hikayede kurt zorlu bir serüvene atılıyor.

image

Biz bu güzel ve eglenceli kitabi aylar öncesinden aldik.Ilk baslarda sıkılıyordu Gülse, hikayeyi kisaltarak okuyordum.Ama sonra cok severek okuduğumuz bir kitap haline geldi.Kurdun oturma seklini bile taklit eder oldu.Ya da bagdas kurduğu zaman kurt gibi oturdum anne diyordu. 🙂

Hikayenin sonu cok güzel. Merak edenler icin özetleyeyim.Sonunda kurt okumayi öğrenir ve herkesin merakla dinledigi bir masalci olur.Diger hayvanlarla beraber gezip cocuklara masal anlatirlar…

Tübitak yayinlarini cok seviyorum.Her ne kadar üzerinde 3 yas ve üzeri ibaresi olsa da Gülse cok seviyor bu kitaplari.Dikkatini cekmediginde kaldırıyorum , sonra ilgileniyor mutlaka. Serinin hepsini yavaş yavaş almayi düşünüyorum. Bir çoğu var bizde ama zamanla yazacagim.

Fikir olsun diye. ..

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı GÜLSE'NİN KİTAPLARI içinde yayınlandı ve , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

