Papatyalı Lohusa Tacı

Şu aralar ikinci bebeğini kucağına almayı bekleyen arkadaşım için bazı hazırlıklar içerisindeyim.Uzun zamandır da keçeyle uğraşmıyordum,özlemişim.

Netten arkadaşım bir model beğendi,ben de onun üzerinde çalıştım.Ara ara da resimler gönderdim yaparken sürpriz olsun diye ve face de bunları paylaştım.Ama burdan takip edenler için de ayrıca yazmak istedim.

10628513_341752919325309_382221097715933851_n

İhtiyacınız olan kırmızı,sarı,beyaz keçeler,uğur böceği,tül,taç,beyaz eva ve silikon tabancası.

Ben çoğu şeyi göz kararı yaptım.Öncelikle bulut şeklinde bir kırmızı parça kestim.Benim kırmızı keçem kalın biraz.İnceyi de denedim ama kalın olan daha düzgün duruyor,size de kalın tavsiye ediyorum.Tabanı oluşturduktan sonra gazete kağıdına papatya çizdim ve beyaz keçemsi kumaşın üzerine koyarak kestim.Aynı ölçünün bir küçük boyunu yapıp tekrar kestim.Ortaya da bir sarı daire keçe keserseniz işlem tamamdır.

Buraya kadar kolay.Asıl iş bundan sonra başlıyor ; harfler…

10653603_342389185928349_1419710335714989076_n

Arkadaşım ilk çocuğunun da isminin bulunmasını istediği için Ayaz-Poyraz yazmamız gerekiyordu.Elimdeki keçe ya inceydi ya da çok kalın.Orta boyu olmadığı için ve de daha düzgün gözüksün diye ben eva kullanmayı tercih ettim.Bilgisayarda Ariel Black fontuyla yazı yazdım.Yazdırıp keserek kullanabilirdim ama üşendim açıkçası 🙂 Ben de bakarak kağıda çizdim,kestim.Sonra onu ölçü alarak beyaz evadan harfleri kestim.Ortaları biraz uğraştırıcı oluyor,onları da maket bıçağı ve makas kullanarak düzeltmeye çalıştım.

Tüm işlemler bittikten sonra resimdeki gibi hepsini silikon makinesiyle yapıştırdım.Arkasına da kırmızı delikli tülü büzerek yapıştırdım.Son olarak da tacı altına iliştirdikten sonra bu güzel taç,güzel annemizin mis kokan bebeğini kucağına aldığı gün takılmayı beklemeye hazır hale gelmiştir…

Fikir olsun diye…

Daha önce yaptığım tacı merak edenler varsa buyrun lütfen…

bebek

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı BEBEK HAZIRLIKLARI, KENDİN YAP içinde yayınlandı ve , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

