Keçe Çocuk Tişörtü Yapımı

Keçeyle uğraşmayı seviyorum,sonunda çok güzel işler çıkıyor.Aslında ben herşeyle uğraşmayı seviyorum,farklı hobilerim var benim 🙂 Biraz daha fazla zamanım olsa da herşeyden biraz biraz yapsam ne güzel olurdu.Bugün uzun zamandır ihmal ettiğim bloguma yazmak için girdim nete ve en son yaptığım işlerden birini yazmak istedim size.Aslında face adresimizden ve instagramdan çok paylaşıyorum ama böyle uzun uzun yazmak bir başka…

Bilenler bilir,arkadaşımın 2.bebeği için yaptım bu tişörtü.Yakışıklı Poyraz’ın kendisi çok ama çok benzeyen bir kardeşi oldu.O özel günde bu tişörtü giyerek karşıladı kardeşini Poyraz.

İhtiyacımız olan düz beyaz tişört,keçe,kurdale ve papyon.

PicsArt_1413231635883

Öncelikle yazıyı bilgisayarda yazıp çıkarıyorum yazıcıdan.Sonrasında ise o harfleri şablon olarak kullanıp keçeden kesiyorum.Daha düzgün olması açısından sarı karbon kağıdı alıp kullanmak istedim ama keçenin üzerine yazamadım geçmedi yazılar.Bunu bilen varsa eğer açıklasın bana lütfen,zira işimi çok kolaylaştıracak 🙂 Karbonla başaramayınca bildiğim usul yaptım.Keçeyle harfleri kestikten sonra silikon makinesiyle yapıştırdım.Üst tarafa papyon,kenarlara da siyah kurdale yapıştırdım.

PicsArt_1413231708514

Siyah kurdalelerin üzerine de iki minik uğur böceği…

Sonucu çok beğendik,Poyraz da ok iyi taşıdı.Hayatımıza tekrar hoşgeldin Ayaz…

Fikir olsun diye…

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı BEBEK HAZIRLIKLARI, KENDİN YAP içinde yayınlandı ve , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to Keçe Çocuk Tişörtü Yapımı

  1. gizem dedi ki:

    silikonla yapıştırınca yıkandığı zaman çıkıyor mu

    • güldane dedi ki:

      Bilemiyorum tersini çevirip yikarsaniz bisey olmaz belki ama ben bu tarz tisortleri bi kere giydirip kaldiriyorum yikamadim yani hic.ozel günde giyip hatira olarak kaldirdim hep.bu zamana kadar hep keceyle hatta evayla bile yaptığım tisortler oldu

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

