Ahşap Pano Boyama

Uzun zamandır yazı yazamıyorum bloguma.Aslında hiç durmuyorum,sürekli yeni birşeyler yapıyorum hem hobi olarak,hem de Gülseyle etkinliklerimiz olarak.Ama yazmaya bir türlü fırsat bulamadım.Çoğu zaman kolayıma gidiyor ve Instagram’dan ya da Face adresimizden resim paylaşıyorum.Tabi burda böyle uzun uzun yazmak kadar zevk vermiyor ama umuyorum bir daha bu kadar ara vermem.

Son zamanlarda kendimi dekorasyona ve boyama işlerine verdim.Tüm salon takımını boyadım !!! Kahve fincanları,dekoratif ürünler ve panolar yaptım.Bugün ilk olarak küçük şirin panolarımı paylaşacağım sizlerle.

PicsArt_1416661291265

Panoları ahşap malzemeler satan bir yerden aldım.Küçük tatlı tabağı büyüklüğündeler.Etrafını beyaz sentetik boyayla boyadım.Akrilik boyayla da yapabilirsiniz.Ben evin diğer bölümlerini boyadığım için artmıştı.Ahşapta da güzel sonuç verdi.Yanlız ahşap boyayı çok emdiği için 2 kat boyadım.Ortasını boyamadım.Netten hoşuma giden resimleri matbada tam pano ölçülerinde daire şeklinde küçülttürdüm ve resimleri ortaya geçirdim.Dekupaj tutkalıyla yapıştıradabilirsiniz siz.Ancak ben sonra değiştirme ihtimalime karşı yapıştırmadım.Şu anda antredeki aynamızın üst tarafında arzı endam ediyorlar kendileri 🙂 Ben çok beğendim,yapmak isterseniz işlemler çok basit,yeterki elinize fırçayı alın 🙂

Fikir olsun diye…

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı KENDİN YAP içinde yayınlandı ve , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

