Mıknatıslarla Sayılar

Uzun zaman önce yaptığımız ama arşivimde kalan bir çalışma bugünkü paylaşım.Mıknatıslarla oynamayı seven Gülse için hem sayıları pekiştiren,hem çizgileri takip etmemizi sağlayan,hem de parmak kaslarımızı çalıştıran bir etkinlik oldu.

PicsArt_1405975157053

Yazı tahtamıza sayıları çizdim.Gülse de önce sayıyı söyledi,sonra da mıknatıslarla üzerinden geçti.3’e kadar yaptık biz bu çalışmayı.

PicsArt_1406206381439

Ardından dondurma temalı mıknatıs kağıtlarımızla sayı çalışmalarına devam etik.Her sayı bölümündeki daireleri saydık.Artık 20’ye kadar sayabiliyor hem aklından,hem de gördüğü nesneleri tek tek.Bu tür çalışmalar bunları pekiştirmesinde etkili oluyor.

Fikir olsun diye…

Gülse 28 aylık…

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı MONTESSORİ VE BEBEK GELİŞİMİ içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

4 Responses to Mıknatıslarla Sayılar

  1. ayşe ceylin dedi ki:

    bu renkli mıknatıslarınıza bayılıyorum,acaba nerden alıyosunuz bunları,ben bulamadım kırtasıyelerde

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

