Çam Ağacı Kurabiye

image

Insanları mutlu etmek zannettigimiz kadar zor değil aslinda.Yeni yil için okuldaki güzel arkadaşlarima cok lezzetli kurabiyeler yaptim ve gösterdiğim özen icin hepsi ayrı ayrı cok memnun oldular, onlari mutlu ettigim icin ben de cok mutlu oldum 🙂

Daha önce de şeker hamurlu kurabiye tarifleri vermistim sitede.Bu sefer ki oran öncekilerden biraz daha fazla.

image

MALZEMELER
250 gr margarin
150 gr pudra şekeri
1 yumurta
2 çay kaşığı tarçın
1 çay kaşığı zencefil
1 çay kaşığı kabartma tozu
Aldiginca un

YAPILISI
Yağ, yumurta ve sekeri karıştırın.Kuru malzemeleri ekleyin ve iyice yoğurun.Hamuru 3 parcaya ayırın ve 30 dk dolapta bekletin.

Süre dolduktan sonra istediginiz kalipla kurabiyeleri yapıp 180 derece firinca 10-12 dk pisirin.

Ben süslemeyi ertesi gün yaptım. Yeni yil temasina uygun yeşil şeker hamurundan agaci, uzerine beyaz hamurdan da kar tanesi yaptım. Yenilenebilir metal boncuklar ve simler ağacın süsleri oldu .Üzerine de hoşgeldin 2015 yazdıktan sonra posetleyip kurdaleledim.

Afiyetle. ..

Yeni yil tüm dileklerinizi gerceklestirsin.Bu yilda güzel hatirlayacaginiz anılar biriktirin.Iyi yıllar. ..

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı Kekler Kurabiyeler, YEMEK TARİFLERİ içinde yayınlandı ve , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

5 Responses to Çam Ağacı Kurabiye

  1. Ayşe ceylin dedi ki:

    Elinize sağlık. Ne kadar basit insanları mutlu etmek dediğiniz gibi. Çok guzel olmuşlar.

  2. Ayşe ceylin dedi ki:

    Size de iyi yıllar bu arada

  3. Geri bildirim: Kurabiye Ormanı | minik kuşum gül-se

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

