Sabun Süsleme ve Lavanta Kesesi

Uzun zamandır yapmak istedigim süslü sabunlari ve lavanta kesemi nihayet yapabildim dün 🙂 Banyom artik çoook daha mis bu sabunlarla 🙂

image

İhtiyacınız olan istediginiz renk tül, boncuklar ve hazır dantelli objeler..

Sabunlari tüle sarıp silikon makinesiyle yapıştırdim. Bu biraz ugrastirdi.Koseleri biraz genis durmasin diye gerekli yerlerden kesip sıkıca yapıştırdim. Üzerine dantelli süsü, kenarlarina ise boncuklari yapıştırdim.

Yakından böyle ;

image

Toplam 3 tane yaptım ben, siz daha fazla yapabilirsiniz.

Bununla yetinmeyip bir de mis kokulu lavanta kesesi yaptım.

image

Beyaz kumasla bir kese dikip içine lavanta doldurdum. Üzerine somon rengi tülden 4-5 kat sararak silikonla yapıştırdim. Aynı dantelden, boncuklardan koyarak bir de fiyonk yerlestirdim.

Banyomuzdaki son hali böyle ;

image

Sonucu kendim yaptım diye söylemiyorum ama çoook beğendim 🙂

Fikir olsun diye. ..

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı BEBEK HAZIRLIKLARI, KENDİN YAP içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

4 Responses to Sabun Süsleme ve Lavanta Kesesi

  1. Benten Yapboz dedi ki:

    Gerçektende çok güzel görünüyorlar. Bu fiyonkları nerden bulabiliyoruz ? İlk fırsatta yapmak isterim. Teşekkürler emeğinize sağlık.
    Diğer konularınızıda takipteyim. İyiçalışmalar dilerim.

    • güldane dedi ki:

      Cok tesekkur ederim güzel sözleriniz için. Fiyonklari bu tarz malzemeler satan tuhafiyeden aldim.Siz de buna benzer malzemeler bulabilirsiniz, cesit cok fazla.

  2. Gül dedi ki:

    Şu dantel süsleri nerden aldınız acaba?

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

