Blogumun 2.Yılı…

cake_2_years

WordPress ailesine katılmamın 2.yılı bugün…

Yemek tarifleri ile başlayan,ardından anne-bebek,örgü,dekorasyon,kendin yap projeleri,montessori ve bebek gelişimi gibi çok çeşitli konularda yazmaya devam ettiğim blogum,hayatımın bir parçası oldu.Yaptığım her yeni ayrıntıyı,öğrendiğim her yeni bilgiyi,özellikle arayıp bulmakta zorlandıklarımı sizlerle paylaşıp yardımcı olmak,insanlara da kendi yapabilecekleri kolay ve pratik seçenekler sunmak amacıyla sık sık yazmaya gayret ediyorum.Minik kuşum Gülseyle bu zamana kadar yaptığımız,gelişimine katkı sağlayacak,onu eğitecek etkinlikleri anlatmak da ayrıca zevk veriyor bana.Böylece onun için de bir arşiv oluşturmuş oluyorum.Ona da ayrıca unutulmayacak hatıralar bırakırken,ilklerini ve gelişimini de kayıt altına alıyorum.

Bugün itibariyle facebook adresimizden ve blogdan takip eden 553 ,Instagram’dan takip eden 209 olmak üzere toplam 762 kişi ;

slider3

İlginize çok teşekkür ediyorum….

Facebook ;

https://www.facebook.com/pages/G%C3%BCl-se/139040919596511

Instagram ;

http://instagram.com/guldanebuyukcam/

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı İÇİMDEN GELDİĞİ GİBİ içinde yayınlandı ve , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

