Pancake Tarifi

image

Ben pancake yapmayi seviyorum, Gülse de yemeyi 🙂 Tabi her zaman cook cok yemese de seveceği figürler yapinca yiyor 🙂

Daha önce pankekten yapılmış kedi, kardan adam gibi sevimli tarifler paylastim ama tarifin olmadigini farkedince bu sefer de kullandigim malzemeleri yazmak istedim.Biz haftada en az 1 kere yapıyoruz pancake.Icinde süt ve yumurta da olduğu için besleyici bir kahvaltı minikler icin.

MALZEMELER

1 yumurta
1 su bardağı un
1 paket kabartma tozu
1 su bardağından 1 parmak eksik süt
1 yemek kaşığı şeker
1 yemek kaşığı sıvı yağ

YAPILISI

Tüm malzemeleri mikserle cirpin.Isitilmis tavaya 1 kepce kadar koyup her iki tarafıni pişirin. Tavayi özellikle yağlamaya gerek yok. Yapismayan tavada yagsiz pisiyor.

***Gülse kendi gibi minik seyleri sevdiğinden ben bu ölçünun yarisini yapip yemek kaşığı ile alip küçük pancakeler yapiyorum ona. Hem eline göre küçük oluyor, uzerine kendi sürüyor ne isterse. Hem de cok fazla olmadigi icin yenip bitiyor.

*** Icinde seker olmasina ragmen cok tatli olmadigi icin peynir sürülerek de tuzlu alternatiflerle tüketilebiliyor.

Miniklere afiyetle. ..

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı GÜLSE'NİN MENÜSÜ, Kahvaltılık, YEMEK TARİFLERİ içinde yayınlandı ve , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

