Akrilik Boyama ; Ekmek Kızartma Makinesi

image

İnsan ekmek kızartma makinesini boyar mi ? Cevap veriyorummmm…Eveetttt 🙂

Daha önce polyester objeleri boyadigim fusya akrilik boyayla boyadim.Zaten mat bir boya oldugu icin iki kat attim tam kapandi.

image

Üzerine de bir kat vernik attim.Hem pembis pembis hem de parlak bir ekmek kızartma makinem oldu.Pembe esyalarla bir araya getirince de dönüp dönüp baktigim bir köşem oldu mutfakta 🙂

Sonucu çook beğendim ben…

Fikir olsun diye. ..

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Görsel | Bu yazı KENDİN YAP içinde yayınlandı ve , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

10 Responses to Akrilik Boyama ; Ekmek Kızartma Makinesi

  1. sedaninsihirlifircasi dedi ki:

    merhaba
    cok super olmuş ya.. cok begendım bende kettlemı boyuyım dıyorum ama elektrıklı alet ya ısınınca sıkıntı yaratıyormu acaba. sizde sıkıntı yarattımı acaba cihaz ısınınca akma kabarma falan yaptımı. ben akrılıp boyayala hersey boyuyorumda elektrıklı aletı daha boyamadım ama denemek ıstıyorum 🙂

    • güldane dedi ki:

      Merhabalar, begenmenize sevindim cok tesekkur ederim. ben boyadiktan sonra kullaniyorum sürekli herhangi bir sıkıntı yasamadim.Ama ekmek kizartma makinesi kettle kadar ısınmıyor tabi.Ama akrilik isininca atan bi boya değil diye biliyorum sorun olmaz gibi tabi karar sizin 🙂 sonucu yaptıktan sonra bizimle paylasirsaniz sevinirim.

  2. sedaninsihirlifircasi dedi ki:

    hımm anladım.. valla bı cesaret gelırse yapıcam 🙂 cok seker duruyor cunku. bozulmaz ınsallah 🙂 benımde yenı sayfam var beklerım sizide.. ınstagram: sedaninsihirlifircasi

  3. Hasret dedi ki:

    Merhaba çok güzel olmuş güle güle kullanin bende kahve makinemi boyamak istiyorum metal dişi hangi boya ile boyamam gerek acaba

  4. seher dedi ki:

    Iyi gunler mikrodalga firinin nasil kapladiniz acaba

    • güldane dedi ki:

      Iyi gunler yapiskanli folyolarla kapladim mutfagimi kapladiklarimla aynisi blogda yaziyo ayrintili bakabilirsiniz yapiskanli folyoyla yeni bir mutfak yazisinda

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

