Gülse’nin Kitapları 49 : Keçi ile Eşek Çilekli Gözlük

kfnformul31303 Fon yayıncılığın yaptığı kitap kampanyasını duymayan kalmamıştır herhalde.Varsa da burdan bir de ben duyurayım.Fon yayıncılık (formül yayınları) bünyesindeki kitaplarının çoğunu internet sitesinde 2-3 ve 4 TL’den satışa sunmuştur.Normalde 15 TL olan ciltli kitapları böyle ucuza alabilirsiniz. Geçtiğimiz günlerde bizim seçtiğimiz kitaplar( kargoyla sorun yaşayıp geç de olsa elimize ulaştı)Şu sıralar sık sık okuduğumuz Keçi ile Eşek olduğu için ondan başlıyorum yazmaya.Gülse çok beğenerek okutuyor bize bu kitabı.Keçi ile Eşek serisinin farklı kitapları da vardı ama biz Çilekli Gözlük kitabını seçtik. Hikayede kahramanlarımızın dolabı boşaldığı için yiyecek birşeyler almaya,pazara gitmeleri gerekmektedir.Keçi ben giderim der ve listeyi alır.Her ne kadar Eşek Keçi’nin dalgın olduğunu bilse de karşı çıkmaz.Pazara giden Keçi’nin aklı karışır.Listede yazılanları göremez ve beğendiği herseyi alır,yiyecekler hariç !!! Arkadaşının aldıklarını gören Eşek onu üzmemek için aldıklarını beğenir ve beraber pazara gidip almaları gerekenleri alırlar. Hikayenin sonunda bazı şeyler yanlış olsa da karşımızdaki insanı kırmadan sorunu çözebileceğimizden bahsediyorum Gülse’ye hep.Güzel bir mesaj veriyor bence.Ayrıca kafiyeli cümleler ve günün sürprizi çilek figürlü gözlük favorimiz.Gülse’de pazara gidip almamı istiyor her okumamızda 🙂 Ciltli olması,canlı resimleri de kitabın artılarından.Biz çok beğenerek okuyoruz.İçerikle ilgili daha fazla resim eklemek isterdim ama blogumun hafızası ne yazıkki dolmak üzere 😦 Bunun için çözüm yolları arıyorum 🙂 Kitaplar için buraya bakabilirsiniz… Fikir olsun diye… Gülse 32 aylık…

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Bu yazı GÜLSE'NİN KİTAPLARI içinde yayınlandı ve , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

