Petito Kurabiye

image

Petitoyu sevmeyen minik yoktur galiba 🙂 Hepsi cok severek bayilarak yiyor.Ben de Gülse ‘ nin kresteki arkadaslari icin petitoyu ve kurabiyeyi birlestirip pofuduk ayiciklar yaptim.

Instagram’da bu aralar petito kurabiye revaçta. Ben çocuklar tarafından cok begenerek yenilen hello kitty kurabiye tarifime göre yaptim bunlari.Bu kurabiye nisastadan dolayi pofuduk ve beyaz bir kurabiye.Kurabiyeyi yaptiktan sonra ayicik kalibimla cikardim kurabiyeleri.Genelde daire ya da dikdortgen tirtikli kaliplarla yapanlar var.Ama böyle daha şirin oldu sanki 🙂

Kurabiyeleri yağlı kağıt koyulmus tepsiye dizdikten sonra üzerine petitolari bastirdim biraz ve 180 derece firinda 15 dk kadar pisirdim.Cok merak edilen konu cikolata erimiyor.Cok tutmamaya dikkat edin ve soguyana kadar bekleyin.Hafif eriyen çikolata soguyunca seklinden hiçbirşey kaybetmiyor.

image

Böyle tek tek paketledim ve kurdale bağladım. Minikler afiyetle yedi 🙂

★★ Bu tarif iki tepsilik.Dolayisiyla ben genelde yarim ölçü yapıyorum. Cok yapmak istediğiniz zaman iki ölçü yapın.

★★ Resimleri face ve instagram hesabimda da paylastim ama tarif için cok soru gelince ayrica yazmak istedim.

Tarif için tık tık…

Fikir olsun diye. ..

Miniklere afiyetle. ..

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Bu yazı GÜLSE'NİN MENÜSÜ, Kekler Kurabiyeler içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

