Salon Takımını Beyaza Boyama

Beyaz uğruna tüm mobilyaları boyayalı uzun uzuun zaman oldu ama yayınlama fırsatı bulamadım bir türlü.Sonbaharda havalar soğumadan Polisan X1 su bazlı boyayla tüm mobilyaları boyadım.Onlar beyaz olunca koyu mobilyaları ve sandalyeleri de kaplattık.Duvarlara takıma uygun birkaç dekoratif objeyle ( yine benim fırçalarımla boyanan yalnız !) astım ve salon cok daha ferah,yaşanılası bir yer halini aldı.Daha fazla konuşmayayım,resimler konussun efendim 🙂

photovisi-download

İlk olarak ayakkabılıktan başladım.Önce bunu boyadım,baktım sonuç başarılı,diğerlerine de devam ettim.

photovisi-download (1)

Konsolumuzun önceki ve sonraki hali.Bu sefer aynası yok.Aynayı çıkarıp tvnin altına tv ünitesi olarak kullanıma açılmıştır 🙂

photovisi-download (4)

Vitrinin önceki ve sonraki hali.Bu arada mobilyaların kulplarını da modernleştirdim.

photovisi-download (2)

Masanın önceki ve sonraki hali.

photovisi-download (3)

Kapitoneli,fuşya sandalyelerim evrim geçirdiler resmen.Çook seviyorum ben bunları 🙂

img1431202970965

Son resim de duvar dekorasyonu ve ayrıntılardan olsun.Mobilyayı zımparalama yapmadım.Direk üzerine 3-4 kat rulo fırça kullanarak boyadım.Hızlıca bir yere çarpsa kalkacak gibi oluyordu ben de üzerine vernik attım.Ama bu biraz sararttı.Bembeyazdı mobilyalar.Sonradan ben kremsi görüntüyü beğenmedim bir kat daha beyaza boyadım.Sonuçtan memnunum.Çok ferah,içaçıcı bir salonumuz oldu.Turkuaz,fuşya ve beyazın rahatlatıcı etkisi…

Fikir olsun diye…

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Bu yazı KENDİN YAP içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

