3.Yaş Hello Kitty Doğumgünü Partisi

Gülse’nin 3.yaş doğumgünü için tema seçmek zor olmadı,zira kendisi sene boyunca Hello Kitty hayranı olduğu için bizde doğumgünü için tabi ki sevimli kediyi seçtik.

Bu sene kreşe de başladığı için 2 kutlama yaptık.Bi tanesi kreşte Gülse,arkadaşları ve öğretmenleriyle,diğeri de açık havada arkadaşlarımızla yapılan kutlama oldu.

Resimler o kadar fazla ki ben birleştirip kolaj halinde anlatmak istiyorum yoksa işin içinden çıkamayacağımdan korkmaktayım 🙂

Öncelikle kreş kutlamasından bahsetmek istiyorum.

photovisi-do (1)

Kreş için fazla ikramlık yapmadım çünkü malum minikler fazla yiyemiyor.Ispanaklı börek,hello kitty kurabiye,çikolatalı çilekler ve hello kitty pasta vardı.

Hello Kitty kurabiye tarifimiz burda…

Çilekleri önce eritilmiş çikolataya sonra da ince pembe şekerlere batırdım.Buraya kadar ilginç bir şey yok.Güzel olan ve temaya uyan kısmıysa beyaz kağıt tabaklara A4 kağıdıyla kedi kulakları ve fiyonk yapıştırmam 🙂 Bu tabaklara koydum çilekleri.Resmin üzerine basarsanız daha yakından görebilirsiniz.Bardakların üzerine hello kitty stickerları iliştirdim.

Pembe puantiyeli masa örtüsü,pembe tabak,bardak ve çatallar kullandım.Tabakların ortasına hello kitty resmi yapıştırmak yerine peçete koymayı tercih ettim.Daha kullanışlı ve ekonomik oldu.

Kek taşımak için aldığım aparatı kek yapmadığım için kurabiye koymak için kullandım.Altlarına dantel çay kağıtları koyarak görüntüyü zarifleştirdiğimi söyleyebilirim.Bu sene şeker hamurlu tarifler kullanmadım.Görüntüsü ne kadar güzel olursa olsun,minikler tarafından hatta büyüklerde bile tüketilmiyor.Bunun yerine hello kitty üzerinde renkli şekerler kullandım.

photovisi-do (2)

İşte miniklere yaptığım Hello Kitty pastam.Çook uğraştığım doğrudur 🙂 Ama gerçekten değdi.Çook güzel oldu ve çok beğenildi.Bunun tarifi en kısa zamanda vereceğim,söz 🙂

photovisi-download (3)

Miniklere minik hediye paketleri yaptım o günün anısına.Kurabiye poşetlerine şirinlerli ve pembe-beyaz marshmallowlar ve balon koydum.Üzerine bardak altlığı dantel kağıtları koyarak delgeçle delip kurdaleyle bağladım.Hmm unutmadan balonlar marshmallowa değmesin diye onu da minicik ayrı bi poşete koydum.Bunlar miniklerin çantasına koyuldu,evde açılması için.

photovisi-download (4)

Ve günün temasına uygun rulo yapılıp kurdalelerle fiyonklanan boyama kağıtları.Bunları da aslında ayrı ayrı çantalarına koyacaktık ama öğretmenlerimiz bunlar için ayrı bir gün ayırıp hep beraber boyayabileceklerini söyledi.Böyle daha mantıklı ve güzel oldu.Hep beraber boyadılar resimlerini.Tabi ben kolajda ters koymasaydım daha net görürüdünüz ama 🙂

photovisi-download (5)

Günler öncesinden hazırladığım süslemeler.Bu sene fotoğraf çekimi için ayrıntılı süsler hazırladım.Eva kullanarak 3 rakamları yaptım.Üzerine hello kitty stickerları yapıştırdım.Hello kitty kafası,maskeler,gözlükler,fiyonklar yaptım.Renkli A4lerden basamaklı süsler hazırlayıp kenarlarını delgeçle deldim.Ortasına bardak altı danteli ve üstüne de hello kittyli iyiki doğdun Gülse görselleri yapıştırdım.Bunları tutup çekim yapmak için de çöp şişlere sıcak silikonla yapıştırdım.

Okulda Gülse arkadaşları ve öğretmenleriyle çok güzel resimler çekindi bunlarla.

photovisi- (1)

Gelelim dışarda yapılan kutlamaya.Geçen seneki afişimizi bu seneye uyarladım.Üst köşelerde prenses tacı vardı.Ben bunların üzerine üç boyutlu hello kitty stickerı yapıştırdım.Ortaya da bu seneki kutlama için yaptığım kıyafetiyle çekilen resmini yapıştırdım.Afişin en üstüne büyük kabartmalı stickerlarla Hello Kitty yazdım.Çok güzel ve uygun oldu.Tekrar tekrar baştan afiş hazırlamama gerek kalmadı.

photovisi-downlo (2)

İyiki Doğdun ve Gülse bannerları,hello kittyli balonlar,çeşitli hello kitty resimleri,peçete ve fenerlerin üzerine yapıştırılan hello kittyli iyiki doğdun Gülse ve Gülse 3 oldu stickerları,büyük,kocaman,devasa basamaklı kartondan süsler çevre düzenlemesinde kullanılan diğer süslerimizdi.

photovisi- (2)

Masamızın genel görünümü böyleydi.2.kutlamada hello kitty pastasını ben yapmadım artık 🙂 Ama onun yerine kekten 3 pastası yaptım.O da çok beğenildi ve estetik oldu.Bunun dışında pembiş çilekli puding,peynirli açma,buğday salatası,minik dondurma şekerlemeler,hello kitty kurabiye,hello kitty kek çerçevesinde kakaolu krem şantili muffin de ikramlıklar arasındaydı.Bunların üzerine hello kittyli kürdanlar iliştirdim.Minik kanepe kürdanlarının üzerine de stickerlar koydum.Her şeyde,her yerde vardı Hello Kitty 🙂

photovisi- (3)

Ayrı bir masaya anı defteri,doğumgünü için hazırladığım fotoğraf süsleri,verilecek hediyelikler,balonlar ve çocuklar için alınmış sesli düdükler vardı.Fotoğraf süslerini batırmak için kullandığım için tablayı da köpükten yaptım bu arada.Köpüğün etrafına pembe yapışkanlı A4 ve etrafına tül sardım.Üzerine hello kitty stickerı yapıştırıp üzerine çöp şişleri batırdım.Çok ayrı bi köşe oldu burası.Gelen misafirler resim çekindikten sonra günün anısına bunlardan birer tane aldılar.Öyle ki bize hiç kalmadı 🙂

photovisi-downlo (1)

Misafirlere vermek üzere günler günler önceden yaptığım kokulu taş çerçeveler.Bunun yapımı için de ayrı bir post lazım ama yazıcam söz veriyorum 🙂 Aslında yapımı çok kolay ama biraz riskli.Yine de kendiniz eğer yeterli zamanınız varsa yapabilirsiniz.Mis kokulu çerçevelerimizde o günün anısına dağıtıldı. ve çok beğenildi.

photovisi-download (3)

Gülseyle kıyafetlerimizden de bahsetmeliyim bence.Bu sene tütüsünü hazır aldım,karşıma çıktı çünkü uşraşmadım iyi oldu.Tam da istediğim gibiydi.Tişörtünün üstünü de keçeyle uğraşmayığp simli evayla yaptım.Bundan sonra da böyle yapacağım.Eva daha kolay kesiliyor çünkü.Hem bu kıyafeti de bi kere doğumgününde giyiyor sadece.Simli evadan 3 ve fiyonk yaptım meşhur hello kittynin fiyonku 🙂 Ben de ona takım olsun diye pembe etek ve beyaz bluz giydim.Babamız kreşteki kutlamada pembe tişört,dışardaki içinse siyah giyip bize uydu 🙂 Son resimde her yıl olduğu gibi çekirdek ailemizden gelsin.Pastamızı keserken.Bu sene kutlamalar her zamankinden daha yoğun ve yorucu geçti.Ama Gülse’nin sevinci hepsine değer…İyiki doğdun miniğim,umarım hayatın boyunca hep böyle güzel gülersin.Tıpkı adın gibi…

2.yaş kutlaması,1.yaş kutlaması ve diş buğdayı için buraya bakabilirsiniz.

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Bu yazı DOĞUMGÜNÜ HAZIRLIKLARI içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.

