Bez Bebek

BEZ BEBEK
Gülse’nin çok küçük bir tulumu vardı.O kadar küçük bir bebek olmasına rağmen bu tulumu giyememişti.Ben de önünü diktim,şapkasını ve eldivenlerini de birleştirdim ve içini elyafla doldurdum.Aslında yüz kısmını yapmamıştım.Ama bir kaç gün önce elimde bu hareketli gözlerden vardı yapıştırdım.Şimdilik asılmaya çalışmıyor sadece sallıyor.Gözlerinden ziyade üzerindeki süsle ilgileniyor.Ama ben yine de yanındayken oynamasına izin veriyorum.Siz böyle bir şey yaparsanız kumaştan ya da dikilebilen düğmelerle de göz yapabilirsiniz.

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Bu yazı BEBEK HAZIRLIKLARI, KENDİN YAP içinde yayınlandı ve , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.