Pamuk Prenses Doğumgünü

Gülse’nin 4.yaş günü ile ilgili yazıyı aylardır yazmak istiyordum ama fırsatım olmamıştı.Bu konuda istekler çoğalınca bol resimli hızlı bir yazı yazıyorum.Herşeyi kendim aylar öncesinden büyük uğraşlar sonucu hazırladım.Kağıtlar,tabaklar,süsler,maskeler,şişeler yani kısacası tüm detayları bizzat kendim tasarladım,çıkardım,kestim,birleştirdim,yapıştırdım.Ayrıca sormak istediğiniz bişey olursa çekinmeyin lütfen yardımcı olmaya çalışırım…

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Bu yazı DOĞUMGÜNÜ HAZIRLIKLARI, KENDİN YAP, İÇİMDEN GELDİĞİ GİBİ içinde yayınlandı ve , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to Pamuk Prenses Doğumgünü

  1. selin dedi ki:

    merhabalar çok güzel olmuş ellerinize sağlık yedi cüceler maketlerinizi nasıl yaptınız bu sene bizimde pamuk prenses ve yedi cüceler konseptimiz yardım için teşekkürler

    • güldane dedi ki:

      teşekkür ederim,yazamadım kususruma bakmayın 😦 google’dan ve pinterestten çok araştırma yapıp farklı sitelerden bulup kendim yapmıştım ama inanın nerden aldığımı hatırlamıyorum,pinterestten özellikle çok fazla dökümana ulaşmıştım

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.