Küçük Kediyi Besleyelim

Gülse’nin hayvan sevgisi,özellikle de kedilere karşı olanı çok fazla.Biz de her ne kadar canlılarıyla çok haşır neşir olamasak da etkinliklerimizde ve oyunlarımızda hayvanları kullanmayı tercih ediyoruz.

Oyun hamuru ve kedileri kullanarak bugün yeni oyunlar oynadık.Kedi ve tabağının olduğu bir resim çıkardım ve dosyamıza koydum.

PicsArt_1397636840469

Hangi renk yapacağımıza Gülse karar verdi.Önce balık kalıbımızla sevimli kediye balık yaptık ve tabağına koyduk.Sonra ne yapalım dedim ” Patates,köfte yapalım anne dedi 🙂 ” Patatesleri o yaptı kendi eliyle,köfteleri de ben.Hepsini tabağa koydu Gülse ve yedirdi minik kediye.

PicsArt_1397636916387

Yeterince oynayıp sıkıldıktan sonra oyun hamurlarını kutularına koydu,bu sırada da eşleştirme yapmış olduk,renklerini söyledik ve kaldırdık.

Kullanmak isterseniz resim burda.

Fikir olsun diye…

Gülse 21,5 aylık…

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Bu yazı MONTESSORİ VE BEBEK GELİŞİMİ içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.