Civciv Patik

SAM_2614

Hamileyken Gülse’ye ördüğüm patiklerden biri.Yapılışı çok kolay ama aşamalarını çekmemişim.Anlatmaya çalışıcam.Gerçi bizim minik kuş yaz bebeği olduğu için giyemedi.Kış geldiğinde ayakları büyümüştü:)Yapılışına gelince;20 ilmek başladım ve haroşa ördüm kare olana kadar örmeye devam ettim,kare olunca kestim.Bu şekilde 4 tane kare yaptım.Birleştirirken karenin birini alıp sağ ve sol ucunu birbirine tutturup diktim.Diğer karenin uçlarınıda bunula birleştirdim.Diktikten sonra topuk kısmında bir üçgen parça var gibi gözüküyor bunu arkaya doğru kıvırdım.Önüne ponpon yapıp diktim.Üzerinin süslemesi de size kalmış artık.Ben oynar göz ve burunu silikonla yapıştırdım.

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Bu yazı BEBEK HAZIRLIKLARI, KENDİN YAP içinde yayınlandı ve , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.