Koza Tatlısı

KOZA TATLISISAM_1010SAM_1011SAM_1015
MALZEMELER
1 su bardağı şeker
1 su bardağı sıvı yağ
2 yumurta
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilin
Biraz irmik(hamuru bulamak için)
Aldığınca un
ŞERBET İÇİN
3 su bardağı şeker
3 su bardağı su
YAPILIŞI
Yumurta,şeker ve yağı iyice karıştırın.Şeker eriyince vanilya,kabartma tozu ve unu ekleyip yoğurun.İstediğiniz şekli verip ayrı bir tabağa koyduğunuz irmiğe bulayın.Şerbeti yapıp her ikisi de ılıkken dökün.Yanında dondurmayla ikram edebilirsiniz.Bu malzemelerle biraz fazla çıkıyor.Ben yaptığım zaman şerbetlemeden buzluğa koyup daha sonra kullanıyorum.Yarısını buzluğa koyduysanız eğer şerbetini de ona göre ayarlarsınız.

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Bu yazı Tatlılar, YEMEK TARİFLERİ içinde yayınlandı ve , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to Koza Tatlısı

  1. berna akıllıoğlu dedi ki:

    merhaba güldane beni hatırlamayabilrsin batman tüpraş da kısa bie süre beraber çalışmıştık türkçe öğrt berna akıllıoğlu bu tatlıyı müzeyyen hocalarda yemiştik tarife bakayım derken bu site cıktı karsıma

    • güldane dedi ki:

      Hatirlamaz olurmuyum? Hatirliyorum tabi.Evet o tarif bu tarif 🙂 Umarım hersey yolundadir, minik tatlı kızın da iyidir, öpüyoruz seni.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.