Sebzeli İskender

SAM_1263

SAM_1264

SAM_1266
MALZEMELER
Yarım pide
2 patlıcan
1 kase yoğurt
1 tatlı kaşığı tereyağ
1 tatlı kaşıı salça
YAPILIŞI
Sebzeli iskender mi olurmuş demeyin!!!Ben yaptım oldu:) Et yerine ben patlıcan kullandım.Önce küçük küçük doğradığınız pideleri tavada kavurun. Patlıcanları kızartın. Tereyağıyla salçayı kavurun ve çok az(3-5 damla)su ilave edin.Servis tabağına önce pideleri koyun.Üzerine biraz yoğurt ve salçalı sostan dökün.Kızarmış patlıcanları bunun üzerine ekleyin.En üste bir kat daha yoğurt ve salçalı sostan dökün.Afiyetle tüketin:)

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Bu yazı Tuzlu Aparatifler, YEMEK TARİFLERİ içinde yayınlandı ve , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.