Şeker Hamurlu Pasta

7ee880aa-a620-4810-b1d7-97d8a4f46c19wallpaper

59e06262-4148-4aec-bfee-ba2c437843b7wallpaper

Merhabalar herkese!Uzun zaman oldu yazmayalı ama malum yer değiştirdik artık ve halen evimizde değiliz.Akşehirdeyiz şu anda görünüşe göre de 1 ay daha burdayız.Eşyalarımız Batman’da hala.Taşınma işleri 15 Temmuzu bulacak galiba.Bu arada boş durmak yok.Gülse’nin doğumgünü için harıl harıl çalışıyorum,eksiklerimizi tamamlamaya çalışıyorum.Doğum günü pastasını kendim yapmaya karar verdim ve bunun için bir ön deneme yaptım.Hem kayınpederimin doğumgünüydü,bu vesileyle onun doğumgününü de kutladık.Minik kuş çok hareketlendi,babannesini,ananesini,dedesini hiç oturtmuyor,yazıyı uzatmadan tarife geçeceğim uygun bir zamanda tekrar yazmaya çalışırım.Sevgiyle kalın…

MALZEMELER
1 sade pastaban
1 paket kakaolu pasta kreması
1 paket krema
1 paket bitter çikolata
1 kase dondurulmuş vişne
Biraz çikolata parçaları
1 su bardağı süt
Biraz şeker hamuru
YAPILIŞI
Öncelikle pastayı yapacağınız tepsiye pastabanının altını koyun ve sütle her tarafını ıslatın.Üzerine tarife göre yaptığınız pasta kremasını,vişneyi ve çikolata parçalarını koyun.Üzerine kalan pastabanını koyun ve sütle ıslatın.Bir cezvede kremayı ve 1 paket bitter çikolatayı eritin ve pastanın üzerine ve çevresine güzelce sürün.1 gece bekletin.Ertesi gün şeker hamurunu biraz nişastayla açın ve pastanın üzerine yerleştirin.Farklı renkte şeker hamuruyla çiçek yapabilirsiniz.Süsleme size kalmış.

*Şeker hamurunu haribo ve jelly belly şekerlerinden yaptım.Ayrı bir zamanda onu da ayrıca paylaşacağım.Ama daha önce burada bahsettim bakabilirsiniz.
*Desenli merdane,çeşitli kalıplar ve yazı yazmak için aparatlar aldım en kısa zamanda çeşitli kurabiyeler paylaşacağım o zaman görebilirsiniz.
*Bu sefer deneme amaçlı hazır ürünler kullandım,bir dahaki sefere kendim yapacağım.
*Lezzeti tam not aldı,doğum günü pastası daha afilli olacak.
*Kekini daha rahat şeker hamuruyla kaplamak için kare kestim,siz isterseniz tamamını yapabilirsiniz.
*Afiyet şeker bal olsun…

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Bu yazı Tatlılar, YEMEK TARİFLERİ içinde yayınlandı ve , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.