Elma Reçeli

elma reçeliSAM_1028SAM_1029
MALZEMELER
3 yeşil elma
2,5 su bardağı toz şeker
2 su bardağı su
2 yemek kaşığı limon suyu
Yarım paket vanilin
İstenilen ölçüde ceviz içi
YAPILIŞI
Şeker,su ve vanilyayı tencerede kaynatın.Ateşi biraz kısıp şerbet koyulaşınca kabuğu soyulmuş elmaları koyun.Kaynayınca limon suyunu ekleyin.Elma yumuşayıncaya kadar pişirin.Pişince ocaktan alıp cevizleri ekleyin.Hemen tüketecekseniz vakumlamaya gerek yok.Ama ben daha sonra yiyecem diyorsanız sıcakken kavanoza koyup ağzını sıkıca kapatıp ters çevirin ve soğuyana kadar dokunmayın.Ceviz olayına gelince ben sıcakken cevizi koymuyorum yumuşamasın diye.Yemek istediğim zaman üzerine koymayı tercih ediyorum.Çok güzel bir reçel denemenizi tavsiye ederim.

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Bu yazı Reçeller, YEMEK TARİFLERİ içinde yayınlandı ve , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

4 Responses to Elma Reçeli

  1. daha çok reçel tarifi isterük:)bunu çok beğendim, bende yapıcaamm:)

    • güldane dedi ki:

      Beğenmene sevindim canım.Sen iste ben sana her meyveden reçel yapayım:)Gülse izin verdiği sürece yapıp yayınlamaya özen gösteriyorum.Ama reçeller daha çok yaz dönemi yapılıyor.Kış meyvelerinden de yapabildiklerimi yayınlarım.Portakal olabilir mesela…

  2. mesela çilek olabilir, portakal kabuğu yapmıştım acı oldu:))

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.