Tuzlu Tarifler İçin Krema

c81921b0-9d26-480a-8de9-d9b44d0bb970wallpaper
Bazı yemekler kremalı daha lezzetli oluyor.Ve bugün size hazır krema almak yerine kendi kremanızı yapmanız için bir tarif vericem.Gayet kıvamlı ve lezzetli oluyor.
MALZEMELER
1 su bardağı süt
1 yemek kaşığı un
1 çay kaşığı tuz
YAPILIŞI
Sütü cezveye alın,unu ekleyin ve karıştırmaya başlayın.Topak topak olmaması için kaynayana kadar sürekli karıştırın.Kaynadıktan sonra tuzunu atın ve mikserle kıvam alana kadar 2-3 dk karıştırın.Kremanız hazır.İstediğiniz yemeğe ilave edebilirsiniz.Soğuduktan sonra koyulaşıyor,bu yüzden yapıp hemen kullansanız daha güzel bir görüntü elde edersiniz.Hazırının içinde ne var zaten süt,un belki tereyağ ve katkı maddesi.Bu ölçüyle 1 kase kremamız oluyor,isterseniz ölçüyü artırabilirsiniz.Tatlılar için de kullandığım sabit bir kremam var,onu da en yakın zamanda paylaşacağım.Afiyetle efendim…

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Bu yazı Tuzlu Aparatifler, YEMEK TARİFLERİ içinde yayınlandı ve , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

26 Responses to Tuzlu Tarifler İçin Krema

  1. Dogan Usta dedi ki:

    Deneyen var mı?

    • güldane dedi ki:

      Tarifi yazan site sahibi tarafından denemistir.Baskasini arıyorsanız bilmiyorum 🙂 Denemekten zarar gelmez diyorum ama siz bilirsiniz …

      • Berrak Chipie dedi ki:

        Ben denedim, hem de defalarca 🙂 bircok yemek kremasi tarifi icerisinden en basarilisi diye dusunuyorum. Sadece yemeklerde degil, firinda makarna, cesitli graten tariflerinde de harika oluyor. Tesekkur etmek bu gune kismetmis 🙂

      • güldane dedi ki:

        Ben de cok severek kullanıyorum bu tarifi, begenmenize cook sevindim . Tamamen kendi denemelerimle bulduğum bir tarif bu 🙂 Yorumunuz icin de cok tesekkur ederim. ..

  2. nermin dedi ki:

    Kremalı yaptığım bütün tariflerimde bi kremayı yapıyorum , gayet güzel oluyor. Hatta eşim haxır alıyorum zannediyormuş 🙂 tarif için teşekkürler

  3. nermin dedi ki:

    Tamam çok teşekkür ederim, kusura bakmayın adınızı da yanlış yazmışım. Sabırsızlıkla bekliyorum

  4. leyla dedi ki:

    Tatlı için olan kremayı da paylaşır mısınız

  5. Geri bildirim: Pasta Kreması Tarifi | minik kuşum gül-se

  6. ayse dedi ki:

    Merhaba bir şey öğrenmek istiyorum kutularda satılan krema tatlılar içinde kullanılıyor acaba sizin tarifiniz içinde geçerlimi aynı şey .

    • güldane dedi ki:

      merhabalar,ben tarifin içine tuz atıyorum.tatlılar için tuzsuz deneyebilirsiniz ama ana sayfada gectiğimiz günlerde ben tatlılar için kullandığım krema tarifini de paylaştım.Ben çok memnunum deneyin isterseniz.

  7. ilayda dedi ki:

    Bugday unu kullanabilir miyom

  8. Elis dedi ki:

    Güldane abla ben daha 14 yaşındayım ve şu an oruç tutuyorum hiç tadamayacağım gerçeğiyle kremalı manyarlı tabuklu bir makarna yapıyorum anneme supriz olucak bir sorum var süt tam yağlı süt mü ve olduğunda kreme koyu mu yoksa makarnaya yakışacak derecede kıvamlı mı oluyo?

    • güldane dedi ki:

      Merhabalar evet ramazan olması sebebiyle tadamaman kötü ama olsun Allah kabul etsin.Guzel yaparsin sen inanıyorum.Sut onemli degil farmetmez.Puf noktası şu ki kremayi ben yemeden önce yapıp hemen kullanıyorum. Bekledikce koyulasiyo çünkü. Kivami kek kivami gibi cok koyu olursa sutle açabilirsin bisey olmaz.Kremayi dedigim gibi yemegi yemeden once dokersen cok daha lezzetli olur.Kolay gelsin. ..

  9. uchihakutay dedi ki:

    Merhaba bir şey sormak istiyorum.Yemekle ilgili değil ama.Ben blog açmak istiyorum fakat blogumdayüzlerce konu yazsam bile bir kişi bile görmeyebilir.Senin yazdıklarını birçok kişi okuyo.Bunu nasıl becerebilirm herhangi bir ipucu verebilir misin ?

    • güldane dedi ki:

      Yazdiklarin insanlarin ilgisini cekmeli öncelikle 🙂 sonrasinda da yazarken kullandigin etiketlere dikkat etmen gerekir cunku arama motorunda yazilan etiketlere göre sayfan aranir duruma geliyor.ama ben özellikle okunsun diye cabalamiyorum tek amacim insanlara yardimci olmak paylasmak yani bi kazancim yada getirisi yok bana bunun.

  10. nurten dedi ki:

    merhaba ben kremayı çikolata ile eritip tatlının üzerine dökmek istiyorum acaba bekledikçe koyulaşır mı

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.