Milföy Kruvasan

497fe1b6-9440-4e09-8eaf-c1b2aa5f43a6wallpaper

66e361eb-0403-4b03-ba7e-3f1336a5974ewallpaper

MALZEMELER
Milföy hamuru(ben 6 tane kullandım)
1 kase peynir-maydanoz karışımı
Biraz nutella
1 yumurta sarısı
YAPILIŞI
Milföy hamurları yumuşadıktan sonra elinizle biraz genişletip üst kısımdan bıçakla şeritler kesin.Harcı düz olan kısıma koyduktan sonra kapatın,şeritleri de onun üzerine kapatın.Üzerine yumurta sarısı sürdükten sonra 180 derece fırında kızarana kadar pişirin.

*Tam yumuşamadan yaptığım için benimkiler biraz yamuk oldu.Kahvaltıya yetiştirmeye çalışıyorum çünkü.
*Kruvasan reklamları var ya ordan ilham aldım itiraf edeyim.
*Çikolatalı nasıl olur emin olmadığım için 2 tane yapmıştım ama çok beğendik bir dahaki sefere daha çok yapacağım.
*Basit,pratik ve farklı…Denenmeli.Afiyetle…

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Bu yazı Tuzlu Aparatifler, YEMEK TARİFLERİ içinde yayınlandı ve , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.