Tavada Pratik Pizza

SAM_0501PRATİK PİZZAHAMUR MALZEMELERİ

1 yumurta
1 küçük kahve fincanı yoğurt
3 küçük kahve fincanı un
1 yemek kaşığı sıvıyağ
1 çay kaşığı kabartma tozu
Biraz tuz

Pizzanın içinde ne olmasını istiyorsanız o malzemeler(sucuk,salam,biber,domates,zeytin,mısır,mantar gibi…)
YAPILIŞI
Tüm malzemeleri karıştırın.Tavayı biraz yağlayın.Hamur sert olmayacak o yüzden şaşırmayın biraz cıvık bir hamur olacak.Hamuru tahta kaşık yardımıyla tavaya dökün.Yumuşak olduğu için tavaya yaymakta sorun olabilir bu yüzden biraz ketçap yardımıyla hamuru tavaya yayın.Üzerine pizzaya ne koymak istiyorsanız koyun.Tavanın kapağını kapatın.Kısık ateşte 20 dakika kadar pişirin.Piştikten sonra rendelenmiş kaşar peynirini de üzerine ekleyin.
Bu ölçüyle 4 dilim pizza elde ediyoruz.Yok bu benim dişimin kavuğuna bile yetmez derseniz eğer ölçüyü ikiye katlayıp balık tavasında da yapabilirsiniz.İsterseniz domates sosu ya da baharatlarla da tatlandırabilirsiniz.Bu tariften sonra garanti veriyorum hazır pizza almayacaksınız.Çünkü 20 dakika da kendi ellerinizle yaptığınız,içine ne isterseniz onu koyduğunuz,mükemmel bir pizzanız hazır.
Afiyet olsun…

About güldane

İngilizce öğretmeniyim.8 aylık çok şeker bir kızım var.Gülse eşim ve benim isimlerimizin ilk hecesi.Burda Gülse'nin gelişimine tanık olmanın yanı sıra yemek,örgü,dikiş,eğitim ve hayata dair bir çok konuyla haşır neşir olabilirsiniz...
Bu yazı Kahvaltılık, Tuzlu Aparatifler, YEMEK TARİFLERİ içinde yayınlandı ve , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

4 Responses to Tavada Pratik Pizza

  1. çiğdem dedi ki:

    Merhaba Güldane ,iki keredir yapıyorum .Pizza tarifini çok sevdik.Sana link verdim ,o şekilde paylaştım.Umarım bir sakıncası yoktur.Sevgiler…

    • güldane dedi ki:

      Beğenmenize çok sevindim.Tabi bu şekilde paylaşmanda hiçbir sakınca yok.Amaç bildiklerimizi ve beğendiklerimizi başkalarıyla paylaşıp onların da bu güzelliklerden faydalanması.

  2. Hilal dedi ki:

    Merhaba 🙂
    İştah kabartan tarifinizi denemek için sabırsızlanıyorum.Yapımı da kolay gözüküyor.Ben lise öğrencisi olduğum için mutfağa ayıracak fazla vaktim olmuyor.Sizin tariflerinizi beğeniyorum ve bu şahane ev pizzasını da deneyeceğim.Teşekkürler~~Sizlere ve ailenize mutlu,huzurlu günler dilerim 🙂

    • güldane dedi ki:

      Güzel sözleriniz için teşekkür ederim. Ben de öğretmen oldugum icin pratik tarifler yapmaya çalışıyorum genelde.Pizza tarifini yapanlar bu tattan vazgecmediler, hem pratik hem de az malzemeyle kisa surede sonuc.Afiyet olsun şimdiden 🙂

Yorumlarınız bundan sonraki çalışmalarım için önemli,lütfen yorum yapın.